23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 102-185452
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Tabletcomputere


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S
Zeppelinerhallen, H. C. Hansens Gade 4
Att: Kenneth Qvistgaard
2300 København S
DANMARK
Telefon: +45 33427000
Mailadresse: kq@ski.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.ski.dk

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ethics.dk/asp3/tender/ski_5043_20140716.nsf

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Andet: Indkøbscentral
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Rammeaftale 50.43 om Tablets.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedleveringssted er hos de af SKI's kunder, som i tilslutningsperioden har tilsluttet sig Rammeaftalen, hvilket fremgik af Kundelisten i Bilag I til Aftale ml SKI og Leverandør.

NUTS-kode DK0

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
SKI har udbudt Rammeaftale 50.43 -Tablets for levering af Tablets i Danmark. Den geografiske dækning fremgik af Kundelisten i Bilag I til Aftale ml SKI og Leverandør. Rammeaftalen er en forpligtende aftale, som udbydes på vegne af de af SKI's kunder, som i tilslutningsperioden har tilsluttet sig Rammeaftalen. Vilkårerne og omfanget af kundernes forpligtelse fremgik af udbudsmaterialet.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

30213200

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 490 000 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 80
2. Sortimentsbredde. Vægtning 20
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
Rammeaftale 50.43 Tablets
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
1.4.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
Antal bud modtaget elektronisk: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

COMM2IG A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal
DANMARK
Mailadresse: info@comm2ig.dk
Internetadresse: www.comm2ig.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 400 000 000 DKK
Eksklusive moms
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 490 000 000 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 3
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Fax: +45 33307799

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er intet mæglingsorgan i Danmark
DANMARK

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 7, stk. 2, nummer 3 (lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer).
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1. Klager over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til klagenævnet for udbud inden 20 dage regnet fra den dag ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om hvem der er blevet prækvalificeret jf. Håndhævelseslovens §7 stk.1. (lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer).
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26.5.2015

Send til en kollega

0.062