23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 105-190840
Offentliggjort
03.06.2015
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb

Vindere

(03.06.2015)
Ortho Clinical Johnson&Johnson
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Opdatering/opgradering af eksisterende EnGen og Vitros system


Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb
Kongens Vænge 2 Blok C, lokale 120
Att: Seniorkonsulent Michael Thelander
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665823
Mailadresse: michael.thelander@regionh.dk
Fax: +45 38665850

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: www.regionh.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Opdatering/opgradering af eksisterende EnGen og Vitros system.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Herlevhospital.

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Opdatering/opgradering af eksisterende EnGen og Vitros system, således at det kan garantere den eksisterende drift til og med 2018.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

38000000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Ordregiver agter at indgå aftale med Ortho Clinical Johnson&Johnson om at opdatere/opgradere eksisterende EnGen og Vitros installation således at driften kan garanteres til og med 2018 hvor det er muligt at bygge nyt laboratorie, opdatering/opgradering skal kunne foretages på eksisternde middleware, og må ikke kræve vandtilførelse eller afløb, og skal kunne foretages i det eksisterende lokale, samtidig med at produktionen opretholdes. Kontrakten kan af tekniske grunde kun overdrages til én bestemtøkonomisk aktør, jf. UB art 31 stk. 1 litra b. I henhold til § 4 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. agter ordregiver at indgå aftalen 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er offentliggjort.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
15008166
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 15008166Betegnelse: Opdatering/opgradering af eksisterende EnGen og Vitros system
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Ortho Clinical Johnson&Johnson
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Ordregiver agter at indgå aftale med Ortho Clinical Johnson&Johnson om at opdatere/opgradere eksisterende EnGen og Vitros installation således at driften kan garanteres til og med 2018 hvor det er muligt at bygge nyt laboratorie, opdatering/opgradering skal kunne foretages på eksisternde middleware, og må ikke kræve vandtilførelse eller afløb, og skal kunne foretages i det eksisterende lokale, samtidig med at produktionen opretholdes.
Kontrakten kan af tekniske grunde kun overdrages til én bestemt økonomisk aktør, jf. UB art 31 stk. 1 litra b. I henhold til § 4 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. agter ordregiver at indgå aftalen 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er offentliggjort.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307600

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

x
DANMARK

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er) Klage over Ordregivers beslutning om, at Ordregiveren har til hensigt at indgå kontrakt med den i pkt. V.3) nævnte leverandør skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29.5.2015

Send til en kollega

0.047