Nye muligheder med NAVEKSA produktionsstyrings-apps
NAVEKSA - specialist i it-løsninger til produktion- og lagerstyring - udvikler og tilbyder apps til Microsoft 365 Business Central – flere af disse er nu opdaterede med nye funktionaliteter.
Serien af NAVEKSA apps til produktion- og lagerstyring omfatter ShopFloor til produktionsstyring, CadConnect til viderebearbejdning af produkt konstruktionsdata til produktionsdata, ItemPlanning til lagerstyring og –optimering og MakeToOrder til planlægning af produktionsordrer.
Tre af disse er for nyligt opdaterede med nye funktionaliteter:
NAVEKSA ShopFLoor til produktionsstyring:
- Links til og visning af dokumenter - f.eks. instruktioner og anvisninger - i forbindelse med arbejdsopgaver/job.
- Mulighed for at tilknytte værktøjer til produktionsprocesser.
- Mulighed for at registrere produktionsstop med årsager, f.eks. maskinnedbrud, og mulighed for efterfølgende at udtrække data til analyse og forbedringer.
NAVEKSA CadConnect til viderebearbejdning af produkt konstruktionsdata til produktionsdata:
- Mulighed for at arbejde med 30 ekstra attributter (produktegenskaber) til en vare/et produkt, når det udarbejdes eller opdateres.
- Cost calculation - mulighed for at lave cost calculation på linje med MS 365 BC cost calculationer i alle stadier af produktdesignet.
NAVEKSA ItemPlanning til lagerstyring og –optimering:
- Kritiske varer (Critical items) - mulighed for at få et hurtigt overblik over kritiske varer - dvs. hvor der er eller kan blive mangelsituationer, eller overskydende lager - over tid.
Apps’ene installeres ”ovenpå” Microsoft Dynamics 365 Business Central via AppSource, og ændrer dermed ikke koder i MS 365 Business Central.
Og de fås både til skyen, som en hosted løsning eller on premise.