23948sdkhjf

Nu kan søfarten bestille varer, selvom skibet er offline

| Medlemsnyhed | Indrykket af Lemvigh-Müller A/S

Selv når skibet er langt til søs, og nettet er nede, kan besætningen nu handle 24-7 hos Lemvigh-Müller via SERTICA. Den API-baserede indkøbsportal bringer desuden fuld gennemsigtighed og mindre manuelt arbejde ind i indkøbsprocessen.

Med den nye tekniske løsning er mandskabet på skibet ikke på samme måde som tidligere afhængige af en velfungerende internetforbindelse, når de skal bestille materialer og værktøj. For selv når skibet er langt fra land, og internetforbindelsen har huller i suppen, kan mandskabet oprette ordrerne i systemet. Når skibet så igen anløber farbart internet, sender indkøbsportalen automatisk de oprettede ordrer videre til håndtering hos Lemvigh-Müller.

Fuld gennemsigtighed i proces og data
Samtidig med udvidet åbningstid får mandskabet gennem den API-baserede indkøbsportal fuld gennemsigtighed til alle trin og data i indkøbsprocessen. Herigennem kan de nemt orientere sig om en vares status, og hvor den befinder sig henne, finde en specifik korrespondance eller bekræftelse frem og i det hele taget sikre den røde tråd i købsprocessen.

En automatiseret proces mindsker tidsforbruget
Den automatiserede API-proces kræver desuden færre hænder på en ordre og mandskabstimer at gennemføre, fra ordren lægges, til varen modtages. Her er ikke behov for up- og download af dokumenter eller sideløbende samtaler via mail eller telefon - al kommunikation foregår i portalen.

DFDS var første kunde til at handle
DFDS var den første af Lemvigh-Müllers kunder, der valgte at lægge deres ordrer gennem den nye API-baserede indkøbsportal, som de selv foreslog Lemvigh-Müller at tage i brug: ” Vi er meget glade for at benytte SERTICA Connect til vores vareindkøb hos Lemvig-Müller. Det minimerer det manuelle arbejde for vores leverandører samt giver hurtigere responstid, da ordren kommer direkte ind i leverandørens salgssystem”, siger DFDS’ Operational Procurement Manager, Lene Kragkær Nilsson.

En forretningspartner skal kunne sikre effektiv, digital samhandel
Vi har en ambition om at være den foretrukne forretningspartner for vores kunder, og så er det afgørende, at vi kan tilbyde skræddersyede indkøbsoptimerende løsninger. Derfor har vi sikret DFDS effektiv, digital samhandel via SERTICA. Vi oplever nemlig, at automatiserede indkøbsløsninger sparer kunden tid og ressourcer, og samtidig giver dem det ønskede overblik og mulighed for hurtige justeringer, når behovet for ændringer opstår”, forklarer Lemvigh-Müllers Director of Sales, Industry, Pernille Wichmann.  

 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Lemvigh-Müller A/S

Stationsalleen
2730 Herlev
Danmark
Lemvigh-Müller A/S

Send til en kollega

0.063