Flere veje til bedre produktivitet i produktionen.
Med en NAVEKSA-løsning til produktionsvirksomheden, er det nemt at finde vejen til bedre produktivitet og effektivitet.
I de sidste 15 år har NAVEKSA udviklet efterspurgte funktioner til hvad der er mest kendt som Navision - først til Dynamics NAV versionen og senest til Microsoft Dynamics 365 Business Central, som ERP-systemet hedder nu.
Vi har løsningerne som man ikke finder i standardsystemet, og som alle er relevante til moderne og effektiv produktionsadministration.
Vores løsninger er add-on løsninger som alle er certificerede og godkendt af Microsoft.
F.eks er vores CadConnect løsning det elektroniske bindeled mellem CAD/PDM/PLM systemet og Business Central og vores ShopFloor er produktionsplanlægning og papirløs selvbetjent operatør udførelse og dataopsamling.
Videre sørger vores ItemPlanning for, at der i rette tid er styr på de råvarer og komponenter der skal anvendes i produktionen, kombineret med en effektiv mangelsstyring og konsekvensanalyser når det går galt.
Produktionsstyring med de rette, moderne værktøjer gør livet lettere.
Læs mere om CadConnect: https://naveksa.dk/solutions-365/cadconnect-365/
Læs mere om ShopFloor: https://naveksa.dk/solutions-365/shopfloor-365/
Læs mere om ItemPlanning: https://naveksa.dk/solutions-365/itemplanning-365/
Læs mere på https://naveksa.dk/
NAVEKSA er en dansk virksomhed med et solidt lokalt og internationalt aftryk.