92% siger: Design skaber værdi for salget
Når bæredygtighed, køreglæde og godt design mødes, bliver det lettere for kunderne at vælge dig til.
Design kan være forskellen på, om et produkt bliver valgt til eller valgt fra. Design Delivers 2025 viser, at 92 % af virksomhederne oplever, at godt design har haft en positiv effekt på deres salgstal. Når produktet er enkelt at forstå, let at bruge og sender de rigtige signaler, bliver det langt lettere for kunderne at sige ja.
Artlinco været med siden de første tanker om at gentænke Black Iron Horse ladcyklen: Som ekstern udviklingsafdeling – og bidrager med alt fra analyse og koncept til konstruktion og design. Resultatet er bl.a. den moderne udgave af Black Iron Horse, hvor bæredygtighed, køreglæde og æstetik går hånd i hånd, og senest også IBEX, hvor brugeroplevelsen og førstehåndsindtrykket er sat i centrum.
For brugerne betyder det cykler, der er lettere at køre, mere trygge at bruge, og som signalerer både kvalitet og grøn ansvarlighed. For Black Iron Horse betyder det et stærkere brand, åbning af nye markeder og en markant vækst gennem de seneste otte år.
Når design skaber løsninger, der både taler til hoved og hjerte, bliver det en direkte driver for salget – og en platform for langvarige relationer.
Design alene skaber ikke succes – men brugt rigtigt forener det brugerindsigt, teknologi og forretning. Det er sådan, vi arbejder.
Vil du vide mere om, hvordan design og innovation kan gøre en forskel for din virksomhed? Kontakt os.
Læs mere i vores case
#DesignDelivers #Artlinco #StrategiskDesign #Produktudvikling #Innovation #IndustrieltDesign