23948sdkhjf

PSC A/S har fokus på kvalitet

| Medlemsnyhed | Indrykket af PSC A/S

En netop gennemført kundetilfredshedsundersøgelse hos PSC A/S viser størst tilfredshed blandt kunderne nogensinde.

Kvaliteten er i top hos PSC A/S, som netop har gennemført en kundetilfredshedsundersøgelse. Der er målt på flere forskellige parametre, herunder produktkvalitet, pris, respons- og leveringstid og produktportefølje, og billedet viser en tilfredshedsstigning på alle områder i forhold til den forrige kundetilfredshedsundersøgelse.

På en skala fra 1-5, hvor 5 er meget tilfredsstillende, ligger otte ud af ni parametre over 4. Kun på pris scores under 4, og det er kun med 0,2 point. Dog er der forståelse for den lavere score på pris hos PSC A/S, da virksomheden er kendt for plastikdisplays af høj kvalitet i den dyrere ende, hvilket også er i tråd med virksomhedens strategi og fokus.

Højdescorerne relaterer sig alle til responstid skarpt efterfulgt af produktkvalitet. Det er de samme parametre, som kunderne finder vigtige, når der skal vælges produkter og ikke mindst leverandører.

Kundetilfredshed indgår hos PSC A/S som en del af kvalitetsindsatsen som ISO 9001-certificeret virksomhed, og den gennemførte undersøgelse er med til at fasttømre virksomhedens commitment til en ensartet kvalitet og hensyntagen til kundernes krav. Og kvalitet har stor fokus hos PSC A/S. I denne forbindelse har virksomheden ansat en kvalitetsansvarlig, der skal varetage kvalitetsstyringen for at sikre kvaliteten fortsat topprioritet.

Medlemsnyhed

Indrykket af
PSC A/S

Industrivej 13
9700 Brønderslev
Danmark
PSC A/S

Send til en kollega

0.062