23948sdkhjf

Ericsson satser indisk

Indien vokser eksplosivt på telekommunikation. Ericsson er parat til at bevare sin førerposition på det strategisk vigtige marked og forventer de kommende 18 måneder en aktivitet på højde med de seneste ti år.
Indien er i dag et af Ericssons vigtigste markeder. Med en vækst i antallet af mobilabonnementer på fem millioner hver måned, gemmer landet på et enormt potentiale, og for Ericsson er Indien allerede et ligeså stort marked som Sverige.

- Det er nu det rigtigt begynder. Vi kommer i de næste 18 måneder til at have en ligeså høj aktivitet som i de seneste ti år, siger Mats Granryd, Ericssons Indien-chef, til den svenske avis Dagens Industri.

Ericsson erkender, at konkurrencen i Indien er hård – ikke mindst fra Nokia – men den svenske koncern har dog stadig stor succes med at sælge sine løsninger til inderne og vurderer heller ikke, at prispresset i Indien er så meget værre end mange andre steder.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062