Med introduktionen af Jabra office-produkter i sortimentet tilføjer EET Europarts nu endnu et brand i sin portefølje.
Jabra har mange års erfaring inden for både trådede og trådløse løsninger til traditionel telefoni, PBX systemer og kombinerede Lync/UC produkter.
- Samarbejdet med EET Europarts er et led i styrkelsen af vores salg til en række nye og spændende kundesegmenter, siger adm. direktør for den nordiske afdeling Carsten P. Wulf fra Jabra.
- Markedet for headsets boomer i takt med udbredelsen af IP-baseret telefoni, og der er i stigende grad behov for hands-free løsninger, som sikrer brugerne produktivitet i arbejdsgangen – også mens de besvarer telefonkald. Vi er begejstrede over samarbejdet med en markedsledende virksomhed som Jabra. Jabras high-end office produkter er et vigtigt led i den kontinuerlige udvidelse af vores produktsortiment og One Stop Shop koncept, lyder vurderingen fra koncerndirektør John Thomas fra EET Group.
For EET Europarts følger distributionsaftalen med Jabra i efter en netop indgået aftale med B&O om distribution af B&O Play-produkter på udvalgte markeder i Norden og Benelux, samt opkøbet af en række aktiviteter i Kjaerulff 1 koncernen. Sidstnævnte inkluderer blandt andet enedistributionen i Danmark og Sverige af det velkendte tyske high-end TV- og lydbrand Loewe.
EET Europarts ekspederer årligt mere end 750.000 enkeltstående ordrer.