Har du ansvaret for at udvikle din virksomheds forretning i USA? Og skal du have overblik over mange komplekse områder lige fra lovgivning, kontrakter, partnere, salg, logistik, motivation og markedsføring?
Så kom til møde den 16. august 2013 om hvordan man sammensætter en god distributøraftale.
DI kan hjælpe dig med at skabe overblik og sørge for, du møder andre som dig.
I US Erfa Net kan du møde andre, som du kan dele dine erfaringer med. Du kan få gode råd og inspiration til, hvordan du skal tackle de udfordringer, du møder. Eller inspiration til, hvordan du skal udnytte de muligheder, der opstår, når man arbejder med USA.
Formålet med, møderne i US Erfa Net er kort sagt at møde ligesindede, som du kan sparre med og at få overblik over, hvor DI kan hjælpe din virksomhed.
Tid16. august 2013 kl. 14.30–16.30
Tema:Hvordan sammensætter man en god distributøraftale?
5. september 2013 kl. 14.30–16.30
Hvordan håndterer jeg mine amerikanske kunder?
Hvem?DI US Erfa Net er åbent for alle ansatte i DI’s medlemsvirksomheder
Hvor mange?For at alle kan komme til orde, vil der højst være plads til 12 deltagere per gang
KontaktpersonChefkonsulent Marit Hvithamar
maah@di.dk
Tlf. 3377 3755
Tilmeld dig til
ibn@di.dk
med angivelse af:
- Virksomhed
- Navn/Stilling
- E-mail/Mobil