23948sdkhjf

Fladskærme til markedsføring stormer frem

Instore-tv er det sidste nye inden for markedsføring. Og det er en tendens, der glæder fladskærmsproducenterne.
Instore-tv dukker op i flere og flere supermarkeder, og producenter inden for fladskærme spår det nye medie en stor fremtid. Det skriver Erhvervsbladet i dag.

DigiAdd i Viborg producerer instore-tv, og de har netop søsat et projekt, der skal undersøge effekten af denne nye type markedsføring. Projektet sker i samarbejde med Handelshøjskolen i Århus.

- Det er afgørende for leverandørerne, at de kan måle effekten, og derfor er introduktionen af instore- tv mange gange en diskussion om effekten. Butikskæderne kan fra starten gøre sig klart, hvad målet med instore-tv er, og hvordan de vil kunne måle effekten, siger DigiAdd’s direktør Henrik Eriksen til avisen.

Kilde: Erhvervsbladet / http://www.erhvervsbladet.dk

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11