23948sdkhjf

Fladskærme i salgsboom

Fladskærme sælger som aldrig før. I 2006 var 80 pct. af de fjernsyn, der blev langet over disken fladskærms-tv.
400.000 danskere valgte i 2006 at købe sig et fladskærms-tv, fremgår det af nye tal fra Branchen ForbrugerElektronik. Dermed har salget af fladskærme nået nye højder. Det skriver internetmagasinet Elektronik & Data.

- Det er langt mere end vi havde regnet med i prognoserne og det viser, at forbrugernes accept af fladskærme er enorm og stærkt stigende, siger Erling Madsen, der er formand for BFEs kommunikationsudvalg og tillige pressechef hos Philips Danmark til magasinet.

I 2005 var antallet af solgte fladskærms-tv på 200.000, hvilket for 2006 accelererede op til det dobbelte.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079