23948sdkhjf

Nyt om navne: Brunata får ny salgs- og marketingdirektør

Hos Brunata Scandinavia skal Per Runchel, som ny slags- og marketingsdirektør, nu stå i spidsen for den videre udvikling og salg af services og koncepter omkring forbrugsmåling og forbrugsregnskaber for bolig- og erhvervsejendomme.
Per Runchel er 44 år og kommer fra en tilsvarende stilling hos DS Certificering A/S, hvor han har haft succes med opbygning og ledelse af en kundeorienteret og succesfuld salgs- og marketingfunktion samt udvikling af strategier, koncepter og forretningsprocesser.

- Brunata er en erfaren, dansk og teknisk velfunderet virksomhed, som er i færd med at udvikle sig til en mere moderne og kundeorienteret cleantech- og servicevirksomhed. Jeg glæder mig til at bidrage til den fortsatte udvikling ud ad dette spor, siger Per Runchel.

Fokus på Sverige og Norge
Ud over at stå i spidsen for den danske salgs- og marketingafdeling hos Brunata får Per Runchel også ansvar for salg og marketing i Norge og Sverige.

- I begge nabolande er der et stort potentiale for afsætning af Brunatas løsninger til måling af fugt, vandforbrug og varmeforbrug samt afregning på basis af det individuelle forbrug. Det potentiale kommer vi til at søge udfoldet fuldt ud i de kommende år, siger Per Runchel.

Om Per Runchel
Per Runchel har fra 2005 haft det ledelsesmæssige og kommercielle ansvar i relation til salg, markedsføring og produktudvikling hos DS Certificering A/S. Tidligere har han opnået erfaring inden for ledelse, salg og markedsføring i energibranchen og VVS-branchen, hos henholdsvis NESA A/S, Arimex A/S og SAV-Danmark A/S. Per Runchel er uddannet HA fra Handelshøjskolen i København.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078