23948sdkhjf

B&O appellerer ikke til de unge

Designet af B&O’s produkter er for konservativt, og køberne bliver stadig ældre. Det hævder en brand-specialist, og vestjydernes designdirektør er imødekommende.
Design har altid været et nøgleord hos B&O, men nu hævder brand-specialisten Anthony Aconis, at den vestjyske virksomheds stilrene design er ved at blive en hæmsko. Han savner et mere rebelsk udtryk i B&O’s design og hævder, at det er en af grundene til, at virksomheden har svært ved at få fat i de unge kunder. Det skriver Berlingske Business.

Hos B&O er man klar over problemerne og er meget bevidste om, at køberne stadig bliver ældre. Igennem en årrække er det den 70-årige designer Daniel Lewis, der har stået for udformningen af produkterne, men nu er der nye kræfter på vej.

- David Lewis’ design er smukt og sikkert. Men der er et generationsskifte på vej i hans virksomhed, hvor yngre kræfter er på vej til at tage over. B&O vil også bruge flere yngre designere fra andre designfirmaer, siger B&O’s designchef Flemming Møller Pedersen til Berlingske Business.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125