23948sdkhjf

William Demant skærper strategien

Indtjeningen i høreapparatsbranchen kommer under pres i de kommende år, og derfor lancerede William Demant tirsdag en skærpet strategi.
Udmeldingen kom på William Demants kapitalmarkedsdag, hvor 65 tilhørere fik øget indsigt i den danske høreapparatproducents strategi for de kommende år. Her fremhævede man fire fokuspunkter. Det skriver RB-Børsen ifølge Erhvervsbladet.
  • Dels vil man øge tilstedeværelsen i alle distributionsled – lige fra uafhængige butikker til store kæder.
  • Derudover vil man satse på at give brugeren mere end et godt høreapparat, fx i form af design og blue tooth-egenskaber. I den forbindelse er man snart parat til at lancere Oticon Dual.
  • Endvidere vil man satse mere på branding, hvor man vil bruge mærkenavnene Oticon og Bernafon.
  • Sidst med ikke mindst vil man fortsætte med at satse på forskning og udvikling og her bruge flere penge end konkurrenterne.

Kilde: Erhvervsbladet - http://www.erhvervsbladet.dk

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109