23948sdkhjf

Zepto rækker hånden frem mod utilfredse kunder

Den danske computer- og fladskærmsproducent har undladt at reagere på en række sager hos Forbrugerstyrelsen. Zeptos direktør lover nu bod og bedring.
Lige nu har Zepto 22 sager liggende hos Forbrugerstyrelsen, hvor utilfredse kunder har klaget deres nød over computer- og fladskærmsprodukter købt hos den danske producent. Samtidig oplyser Forbrugerstyrelsen, at Zepto flere gange har valgt at ignorere henvendelser fra styrelsen. Det er dog et faktum, der kommer bag på Zeptos administrerende direktør Lasse Frost. Det skriver Computerworld.

- Jeg er ked af, der er 22 sager. Det har givet os et incitament til at få de her sager ned på nul. Vi har haft en snak med Forbrugerstyrelsen i dag og sat et møde op for at få åbnet et tættere samarbejde. Vi følger altid Forbrugerstyrelsens råd og styrelsens afgørelser i de her sager, udtaler Lasse Frost til Computerworld.

Han mener dog ikke, at der er tale om et stort antal sager, men beklager samtidig at kunderne har måttet klage forgæves hos Zepto.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11