23948sdkhjf

EET i ny aftale med fokus på massemarkedet

Danske EET Europarts har indgået samarbejde med amerikanske JLab om salg og distribution i Norden og Baltikum. Med aftalen får EET mulighed for også at adressere det brede marked for hovedtelefoner, earbuds og bluetooth-højtalere. Det oplyser EET i en pressemeddelelse.

EET Europarts har hidtil haft fokus på salg og distribution af audioprodukter til high-end-segmentet, og i den Birkerød-baserede virksomhed er man glad for de muligheder, den nye aftale giver.

- Grunden til, at vi har underskrevet en aftale med JLab, er, at vi her har at gøre med et prisvindende brand, hvor vi oplever en utrolig god sammenhæng mellem pris og kvalitet. Prisstrukturen på JLab’s produkter gør det muligt for os at nå et massemarked, som vi ikke hidtil har haft fokus på, og det med nogle produkter som yder langt over forventningerne i forhold til pris, siger Allan Friis, Sales Director, Retail hos EET Europarts.

JLab vokser hurtigt på det amerikanske hjemmemarked og står særligt stærkt i produktkategorien ”true wireless”, og nu er virksomheden klar til at sende sine produkter ud i resten af verden.  

- Efter at have opnået en førende position på et særdeles konkurrencepræget amerikansk marked for headsets, er JLab nu klar til at brede succesen ud i resten af verden. Vi er utrolig glade for at have skrevet kontrakt med EET som vores distributionspartner i Norden og Baltikum. Da JLab tilbyder et bredt udvalg af produkter i et tilsvarende bredt prisspænd, er det vigtigt for os, at vores distributionspartner kan nå ud til alle relevante kanaler i hele regionen. Vi er sikre på, at vi i EET har fundet den helt rigtige partner til at varetage salg og distribution af vores produkter, og vi glæder os til sammen at opbygge JLab brandet i Norden og Baltikum, siger Viggo Olsen, Head of EMEA og APAC, JLab.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093