23948sdkhjf
Del siden
Kursus

Hvornår har du sidst talt med alle dine kunder?

I alt DKK 750 ekskl. moms
Periode(r)
Løbende optagelse

Kursusdag 15. maj fra 9. - 12.30


I dag søger kunderne selv faglig viden og information – især hos Google, men også når de takker ja til at modtage nyhedsbreve. Og et klik i dit nyhedsbrev er starten på en værdifuld kunderelation. Derfor er e-mail marketing stadig en af de mest effektive ROI kilder, hvor ny teknologi konstant udvikler nye muligheder for styrke kontakten med kunderne.

Målgruppe
Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.   

Det får du ud af kurset
Sådan bliver du top-of-mind hos kunderne
Skab mere trafik til dit website og varme leads til din salgsafdeling
Det professionelle indtryk anno 2019 – hvad forventer kunderne?
Gennemgang af trigger-baserede systemer til marketing automation
Opstilling af konkrete og målbare mål, der styrker bundlinjen.

Underviser
Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.

Pris
Efter foreningstilskud, fra FFI eller IAK, er din pris 750 kr. Prisen er inkl. kursuspakken, forplejning og individuel sparring til at komme i gang med sociale medier.

 

Mere information

Fremstillingsindustrien - En del af DI
H.C Andersen Boulevard 18
1787 København V
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK16077593

Kontaktperson

Marie Thorsø Kousgaard
Kommunikationskonsulent
+45 28307006 matk@di.dk

Undervisningsadresse

Ibc International Business College
Birkemosevej 1, Nr Bjert
6000 Kolding

Send til en kollega

0.046