23948sdkhjf

Klæd ledelsen på til MUS-processen

Undervisningsregion
Danmark > Alle regioner
Periode(r)
Løbende optagelse

På dette online kursus giver vi dig værktøjer til at understøtte virksomhedens ledere, når de skal holde MUS-samtaler. Lær at planlægge og gennemføre MUS-forløb, der giver værdi for virksomheden og understøtter jeres strategi og mål.

Der bruges mange timer på MUS-samtaler i danske virksomheder. Det kan for nogle være en løs samtale om alt, der rører sig, eller det kan være noget, der bare skal overstås. Men der er et meget større potentiale i MUS-samtalen, hvis man bruger ressourcerne rigtigt.

På dette kursus får du indblik i, hvordan du kan få MUS-samtalen til at skabe værdi for virksomheden, bidrage til at eksekvere på virksomhedens strategi og hjælpe jer med at nå jeres mål. Du får et indblik i både lederens og medarbejderens rolle, så du som HR-medarbejder kan hjælpe begge parter med et godt og givende forløb.

Kursets opbygning
På kurset ser vi på, hvordan MUS kan blive en del af virksomhedens strategiproces. Du lærer at gøre MUS-samtalen nærværende, og sikrer at både leder og medarbejder tager ejerskab for MUS-samtalen. Vi gennemgår, hvordan man kobler performancemål og vurdering af potentiale med virksomhedens strategi.

Send til en kollega

0.204