23948sdkhjf

Sådan får du system på arbejdspladsen

Er du også træt af, at der er konstant rodet på din arbejdsplads, og at du kan bruge lang tid på at rende rundt og lede efter ting? Det er der bestemt ikke noget at sige til. Det lyder heller ikke særlig effektivt.

Men faktisk er dette et stort problem i utrolig mange virksomheder. Når der først bliver travlt i hverdagen, så er det nemt at komme til at ligge opladere, kabler og diverse andet, hvor der lige er plads. Måske har du ikke tid til at ligge det, det rigtige sted, eller også er der - som mange andre steder - ikke noget godt sted at placere alle de ting, man ikke lige bruger hele tiden.

Der kan spares meget tid ved at skabe et smart system til opbevaring af diverse genstande på arbejdet. Særligt elektronik, kontorartikler og papirer kan hurtigt komme til at flyde, eller ende med at blive forlagt, fordi der ikke er et system til at holde styr på det.

Inddelt i kasser
Hvad hvis du fik at vide, at der findes en løsning på, at alle jeres ting i virksomheden, bliver væk fra jer, hvad end det er administrative redskaber eller reservedele til produktionen? For det gør der, og det er plastkasser. Plastkasser er nemlig altid en god løsning, når man har med mange små dele, som ikke gerne må blive væk at gøre. De er nemme at have med at gøre, de er holdbare, og så er det nemt at finde en kasse, der passer i størrelsen til det, I har brug for at opbevare på kontoret.

Det er også nemt enten at sætte labels på kasserne eller skrive med en tusch, hvad der er i kasserne, så det ikke er nødvendigt at rode alle kasserne igennem for at finde det, man skal bruge. Så se udvalg af plastkaser, og kom godt i gang med at få system på arbejdspladsen

Invester i organisering
Selvom du nu har investeret i plastkasserne, så kommer de ønskede ting naturligvis ikke i de forskellige kasser med det samme. Det skal der investeres noget tid i, og det kan muligvis godt virke træls, uoverskueligt og unødvendigt i momentet, men det vil spare hele organisationen en masse tid efterfølgende, fordi I ikke længere skal rende rundt og lede efter hver en lille ting, I skal bruge. Det er altså værd at investere noget tid i at få et ordenligt system på arbejdspladsen.

Send til en kollega

0.063