Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270118&B=HOLBAEK
Udbyder
Holbæk Kommune
Opdateringer
Holbæk Kommune har truffet beslutning om at aflyse udbuddet vedr. anskaffelse af WAN netværksinfrastruktur til Holbæk Kommune. Årsagen til aflysningen skyldes manglende konkurrence, idet der ikke har været et tilstrækkeligt antal ansøgere om prækvalifikationen.
Anskaffelse af WAN netværksinfrastruktur til Holbæk Kommune
Holbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189447
Postadresse: Kanalstræde 2
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4300
Land: Danmark
Kontaktperson: Sarah Haislund Pind
E-mail: spind@holb.dk
Telefon: +45 72372784
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://holbaek.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193097
Del II: Genstand
Anskaffelse af WAN netværksinfrastruktur til Holbæk Kommune
Nærværende udbud omfatter levering og distribution af datakommunikationstjenester og tilknyttede serviceydelser. Løsningen skal leveres som en Layer 2/EVPN løsning, ofte kaldet en “Pseudo-wire” da denne løsning gør det muligt for Holbæk Kommune at fortsætte og udvikle driftsafviklingen af det nuværende netværk med samme bemanding og ressourceforbrug, samtidig med, at den nuværende fleksibilitet, som er afgørende for institutionernes drift, opretholdes.
Holbæk Kommune forventer, at der vil tilgå ca. 40 nye lokationer i kontraktens løbetid.
Kontrakten indeholder optioner på installation og opgradering af henholdsvis netværksforbindelser og internetforbindelse.
Holbæk Kommune
Nærværende udbud omfatter levering og distribution af datakommunikationstjenester og tilknyttede serviceydelser. Løsningen skal leveres som en Layer 2/EVPN løsning, ofte kaldet en “Pseudo-wire” da denne løsning gør det muligt for Holbæk Kommune at fortsætte og udvikle driftsafviklingen af det nuværende netværk med samme bemanding og ressourceforbrug, samtidig med, at den nuværende fleksibilitet, som er afgørende for institutionernes drift, opretholdes.
Holbæk Kommune forventer, at der vil tilgå ca. 40 nye lokationer i kontraktens løbetid.
Kontrakten indeholder optioner på installation og opgradering af henholdsvis netværksforbindelser og internetforbindelse.
Det er muligt at forlænge kontrakten med 2 gange 12 måneder.
Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end 3 egnede virksomheder, vil Holbæk Kommune udvælge de 3 virksomheder, som har mest erfaring med tilsvarende opgaver.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen, men derimod referenceopgavernes sammenlignelighed med kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der iværksættes et nyt udbud, inden kontrakten udløber, det vil sige tidligst i år 2026.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk