Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9b6eb5c2-394c-4eda-aafd-3069f59411e1/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9b6eb5c2-394c-4eda-aafd-3069f59411e1/homepage
Udbyder
Odense Kommune
Opdateringer
II.2.7)
I stedet for:
Dato: 30-06-2022
Læses:
Dato: 28-02-2023
II.2.4)
I stedet for:
Det er hensigten, at nærværende bekendtgørelse forlænger det dynamiske indkøbssystem, hvor alle potentielle leverandører til enhver tid i det dynamiske indkøbssystems løbetid, kan byde ind på 1 eller flere kategorier. Forlængelsen af det et dynamiske indkøbssystem vil løbe fra 1.7.2020 til d. 30.6.2022.
Læses:
Det er hensigten, at nærværende bekendtgørelse forlænger det dynamiske indkøbssystem, hvor alle potentielle leverandører til enhver tid i det dynamiske indkøbssystems løbetid, kan byde ind på 1 eller flere kategorier. Forlængelsen af det et dynamiske indkøbssystem vil løbe fra 1.7.2022 til d. 28.2.2023.
II.2.7)
I stedet for:
Ordregiver kan iht. Udbudsloven forlænge det dynamiske indkøbssystems varighed ved at indsende en bekendtgørelse til EU.
Odense Kommune forlænger hermed det dynamiske indkøbssystem til d. 30.6.2022
Læses:
Ordregiver kan iht. Udbudsloven forlænge det dynamiske indkøbssystems varighed ved at indsende en bekendtgørelse til EU.
Odense Kommune forlænger hermed det dynamiske indkøbssystem til d. 28.2.2023
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 30-06-2030
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-02-2023
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 30-06-2022
Time: 10:03
Læses:
Dato: 28-02-2023
Time: 12:00
VI.1)
I stedet for:
Dato: 30-06-2022
Læses:
Dato: 28-02-2023
II.2.7)
I stedet for:
Dato: 28-02-2023
Læses:
Dato: 29-02-2024
II.2.4)
I stedet for:
Det er hensigten, at nærværende bekendtgørelse forlænger det dynamiske indkøbssystem, hvor alle potentielle leverandører til enhver tid i det dynamiske indkøbssystems løbetid, kan byde ind på 1 eller flere kategorier. Forlængelsen af det et dynamiske indkøbssystem vil løbe fra 1.7.2022 til d. 28.2.2023
Læses:
Det er hensigten, at nærværende bekendtgørelse forlænger det dynamiske indkøbssystem, hvor alle potentielle leverandører til enhver tid i det dynamiske indkøbssystems løbetid, kan byde ind på 1 eller flere kategorier. Forlængelsen af det et dynamiske indkøbssystem vil løbe fra 28.2.2023 til d. 29.2.2024.
II.2.7)
I stedet for:
Ordregiver kan iht. Udbudsloven forlænge det dynamiske indkøbssystems varighed ved at indsende en bekendtgørelse til EU.
Odense Kommune forlænger hermed det dynamiske indkøbssystem til d. 28.2.2023
Læses:
Ordregiver kan iht. Udbudsloven forlænge det dynamiske indkøbssystems varighed ved at indsende en bekendtgørelse til EU.
Odense Kommune forlænger hermed det dynamiske indkøbssystem til d. 29.2.2024
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 28-02-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 29-02-2024
Time: 00:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 28-02-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 29-02-2024
Time: 00:00
VI.1)
I stedet for:
Dato: 28-02-2023
Læses:
Dato: 29-02-2024
Udendørs lege-, fitness- og aktivitetsudstyr 2016
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Kanita Rikalo
E-mail: karik@odense.dk
Telefon: +45 29107887
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udendørs lege-, fitness- og aktivitetsudstyr 2016
Nærværende udbud omfatter levering af udendørs lege-, fitness- og aktivitetsudstyr til Odense Kommune. Udbuddet er opdelt i 5 kategorier. Det samlede forbrug af produkter omfattet af udbuddet (alle 5 kategorier) udgør på årsbasis cirka 2 200 000 DKK ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver. Denne bekrendtgørelse har til formål at forlænge det dynamiske indkøbssystem.
Det er hensigten, at nærværende bekendtgørelse forlænger det dynamiske indkøbssystem, hvor alle potentielle leverandører til enhver tid i det dynamiske indkøbssystems løbetid, kan byde ind på 1 eller flere kategorier. Forlængelsen af det et dynamiske indkøbssystem vil løbe fra 1. juli 2020 til d. 30. juni 2022.
Ordregiver kan iht. udbudsloven forlænge det dynamiske indkøbssystems varighed ved at indsende en bekendtgørelse til EU.
Odense Kommune forlænger hermed det dynamiske indkøbssystem til d. 30. juni 2022.
Tilbudsgiver forpligter sig til at overholde Odense Kommunes arbejdsklausul.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
30.6.2022
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk