23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 126-307742
Offentliggjort
02.07.2020
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Hillerød Kommune

Markedsdialog vedr. køb af elektronisk låsesystem til borgere i eget hjem inkl. straksoplåsning


Hillerød Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Hillerød Kommune
CVR-nummer: 29189366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Skov Johansen
E-mail: pijoh@hillerod.dk
Telefon: +45 72320656
Fax: +45 72323213

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/133044698.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.hillerod.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Markedsdialog vedr. køb af elektronisk låsesystem til borgere i eget hjem inkl. straksoplåsning

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
42961100 Adgangskontrolsystem
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Hillerød Kommune ønsker at foretage en markedsdialog for at opnå viden om hvilke leverandører, der kan levere et elektronisk låsesystem til de af Hillerød Kommunes borgere, som har behov for dette.

Løsningen skal være inklusiv straksoplåsning.

Interesserede leverandører opfordres til at kontakte Indkøbsafdelingen i Hillerød Kommune på indkob@hillerod.dk. Skriv gerne "Markedsdialog" i emnefeltet.

Dialogen forventes afholdt i sidste halvdel af august 2020.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44521110 Dørlåse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Formålet med markedsdialogen er at opnå viden om, hvilke leverandører der kan levere et fuldt funktionsdygtigt elektronisk låsesystem. Systemet skal anvendes til kommunens borgere, som bor i eget hjem, og som ikke er bosat på et plejecenter.

Kommunen ønsker en løsning, som medfører en høj sikkerhed omkring låsesystemet samt mulighed for at dokumentere den konkrete brug heraf. Herudover skal det elektroniske låsesystem kunne administreres fra centralt hold og være let at betjene for brugerne.

Formålet med løsningen er at sikre adgang til borgerens hjem hele døgnet med mulighed for afgrænsning og styring af adgangen til det enkelte hjem, og dermed samtidig give borgeren større tryghed. Det elektroniske låsesystem skal implementeres hos kommunen og driftes af leverandøren. Kommunen skal løbende kunne oprette og nedtage borgere/brugere i det elektroniske låsesystem.

I fht. straksoplåsningen ønsker Hillerød Kommune en løsning som gør, at borgere, der trykker på deres nødkald (som helst skal være som alle andres nødkald) kan komme i kontakt med en vagtcentral, og så kan vagtcentralen tilkalde en ambulance samt åbne døren hos borgeren.

 

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/10/2020

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/06/2020

Send til en kollega

0.047