23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 164-398315
Offentliggjort
25.08.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Midtjylland

Pipetteringsrobotter


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Nørrebrogade 44, byg. 2A
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lone Abildgaard
E-mail: Lone.abildgaard@stab.rm.dk
Telefon: +45 30516673

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Hovedstaden
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: regionh@regionh.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Pipetteringsrobotter

Sagsnr.: 1-23-4-72-12-20
II.1.2) Hoved-CPV-kode
38000000 Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører leverancer (indkøb) af pipetteringsrobotter til hhv Region Midt og Region Hovedstaden.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38000000 Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører leverancer (indkøb) af pipetteringsrobotter til hhv Region Midt og Region Hovedstaden.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter for hver leverance (installationssted/system) desuden følgende optioner:

- Udstyrsoptioner (hardware og software) som anført i kravspecifikationen bilag 1

- Uddannelsesoptioner, vilkår fremgår af bilag 3 og udkast til kontrakt i øvrigt

- Serviceoptioner, vilkår fremgår af bilag 3 og udkast til kontrakt i øvrigt

- Reservedele, vilkår fremgår af bilag 6 og udkast til kontrakt i øvrigt.

Optionerne skal prissættes i tilbudslisten bilag 3. Det fremgår heraf, hvorledes optionerne indgår i evalueringen af underkriteriet ”Den samlede økonomiske konsekvens”, jf. punkt 15.1.

Ordregiver har option på yderligere komplette leverancer omfattende hovedtilbud, jf. punkt 5.2 og optioner hertil, jf. punkt 5.3. Hver option på en komplet leverance er knyttet til en specifik kravspecifikation og kan således kun udnyttes i forhold til det vindende tilbud for den specifikke kravspecifikation, hvortil optionen er tilknyttet.

Tilknytningen og antallet af optioner på yderligere komplette leverancer fremgår af leveranceplanen i bilag 4. Hver af sådanne optioner skal kunne udnyttes af ordregiver frem til det tidspunkt, der fremgår af kontrakten.

Ordregiver forbeholder sig dog ret til at genudbyde udstyr for leverancer svarende til optionerne på yderligere leverancer, enkeltvist eller samlet, i stedet for at udnytte disse optioner. Optionerne bortfalder ikke i tilfælde af genudbud, men kan udnyttes til andre af ordregivers installationssteder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 132-322871
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Pipetteringsrobotter

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver annullere udbuddet og overgår til forhandling, da der ikke er modtaget konditionsmæssige tilbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/08/2020

Send til en kollega

0.109