Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=281764&B=ALBERTSLUND
Udbyder
Albertslund Kommune
Vindere
Udbud af vask og leje af arbejdsbeklædning samt linned til Albertslund Kommune
(09.07.2021)
De Forenede Dampvaskerier A/S
Kongebakken 1
2765 Smørum
Udbud af vask og leje af arbejdsbeklædning samt linned til Albertslund Kommune
Albertslund Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 66137112
Postadresse: Nordmarks Allé
By: Albertslund
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2620
Land: Danmark
Kontaktperson: Karina Jensen
E-mail: kwj@bdo.dk
Telefon: +45 28755041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330972
Del II: Genstand
Udbud af vask og leje af arbejdsbeklædning samt linned til Albertslund Kommune
Albertslund Kommune udbyder vask og leje af arbejdsbeklædning samt linned. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale 1 omfatter vask og leje af arbejdsbeklædning.
- Delaftale 2 omfatter vask og leje af linned.
Udbud af vask og leje af arbejdsbeklædning til Albertslund Kommune
Albertslund
Albertslund Kommune udbyder vask og leje af arbejdsbeklædning til Albertslund Kommune.
Udbud af vask og leje af linned til Albertslund Kommune
Albertslund
Udbud af vask og leje af linned til Albertslund Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Leverandøren skal foretage betydelige investeringer og afskrivningsperioden er længere end 4 år.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk