23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 247-611438
Offentliggjort
18.12.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Tablets


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: H.C. Hansens Gade 4
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Tanja Haas
E-mail: tah@ski.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Centraliserede indkøbsaktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tablets

Sagsnr.: 50.43
II.1.2) Hoved-CPV-kode
30000000 Kontor- og edb-maskiner, -udstyr og -artikler, herunder ikke møbler og softwarepakker
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftalens sortiment omfatter produktkategorierne ”Tablets”, ”Tilbehør” (til tablets) og ”Serviceydelser” (til tablets). Formålet med udbuddet er at sikre, at SKI’s kunder kan foretage indkøb ved anvendelse af rammeaftalen for derigennem at få afløftet deres udbudsforpligtelse. Derudover er hensigten at sikre en kommerciel attraktiv rammeaftale, som lever op til kundernes forventninger og indkøbsbehov, og som er nem at anvende. Rammeaftalen skal dække behovet for indkøb af tablets samt tilknyttet tilbehør og serviceydelser.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
30237200 Tilbehør til datamater
30237400 Tilbehør til dataindlæsning
48781000 Programpakke til systemadministration
48790000 Programpakke til versionskontrol
72500000 Servicevirksomhed i forbindelse med datamater
30213200 Tabletcomputere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen er en centralt koordineret aftale, jf. cirkulære om indkøb i staten § 2, og retter sig mod hele staten, kommunerne, regionerne og de øvrige offentlige ordregivere, der har valgt at bruge aftalen, når de har behov for at anskaffe tablets til administrativt/kontorbrug eller til undervisningsbrug. Administrativt/kontorbrug omfatter brug af de ansatte, frivillige og politisk valgte hos kunderne på rammeaftalen, i forbindelse med udførelse af deres arbejdsopgaver for kunden. Dette omfatter alle dele af den offentlige forvaltning, herunder ansatte, der udfører praktiske arbejdsopgaver, som f.eks. hjemmeplejen. Undervisningsbrug omfatter brug af elever/studerende ved de undervisningsinstitutioner, der kan bruge rammeaftalen, i forbindelse med deres undervisningsforløb ved uddannelsesinstitutionen. Rammeaftalen tildeles en enkelt leverandør, da kunderne har behov for en simpel struktur ift. indkøb og servicering af produkterne.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Sortiment / Vægtning: 20 %
Pris - Vægtning: 80 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 232-569713
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

50.43 Tablets

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Med henblik på at gøre rammeaftalen mere kommercielt attraktiv for både kunderne og den kommende leverandør, ønsker SKI at foretage ændringer i udbudsmaterialet, som forudsætter at rammeaftalen udbydes i en ny udbudsprocedure. Ændringerne vedrører blandt andet tilføjelse af flere kunder på rammeaftalen, vilkår for prisregulering og justeringer af de juridiske vilkår for opfyldelse af leverancer under rammeaftalen. SKI forventer derfor at genudbyde rammeaftalen i umiddelbar forlængelse af aflysningen af nærværende udbudsprocedure.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Lov om Klagenævnet for Udbud fastsætter ikke en frist for at klage over en aflysning af udbudsproceduren. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/12/2020

Send til en kollega

0.047