Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=290978&B=FAVRSKOV
Udbyder
Favrskov Kommune
Vindere
Levering af vask og leje af beklædning til Favrskov Kommune
(13.04.2021)
Vraa dampvaskeri A/S
Frilandsvej 8
9760 Vrå
Levering af vask og leje af linned til Favrskov Kommune
(13.04.2021)
De Forenede Dampvaskerier A/S
Kongebakken 1
2765 Smørum
Udbud på levering af vask og leje af beklædning og linned til Favrskov Kommune
Favrskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189714
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Bjørn Humle
E-mail: chhu@favrskov.dk
Telefon: +45 89646311
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/339755
Del II: Genstand
Udbud på levering af vask og leje af beklædning og linned til Favrskov Kommune
Udbuddet vedrører etablering og drift af vask- og lejeordning af beklædningen til Favrskov Kommunes medarbejdere inden for områderne pleje, køkken og tandpleje, samt vask og leje af linned til kommunens plejecentre og andre enheder.
Levering af vask og leje af beklædning til Favrskov Kommune
Favrskov Kommune
Vask og leje af beklædning til plejen, køkkener og tandplejen.
Levering af vask og leje af linned til Favrskov Kommune
Favrskov Kommune
Vask og leje af linned til plejecentre og andre enheder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udbudsmateriale.
Se udbudsmateriale.
Se udbudsmateriale.
Se udbudsmateriale.
Se udbudsmateriale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405702
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens vej 25
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk