23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 025-062431
Offentliggjort
05.02.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Skanderborg-Hørning Fjernvarme A.m.b.a.

Skanderborg-Hørring Fjernvarme, elektrofiltre


Skanderborg-Hørning Fjernvarme A.m.b.a.

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Skanderborg-Hørning Fjernvarme A.m.b.a.
CVR-nummer: CVR nr. 37949019
Postadresse: Danmarksvej 15
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8660
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Jørgen Dam
E-mail: ljd@skfj.dk
Telefon: +45 21683781
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skfj.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=btsuukqsqe
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=btsuukqsqe
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Skanderborg-Hørring Fjernvarme, elektrofiltre

Sagsnr.: 1015450
II.1.2) Hoved-CPV-kode
31720000 Elektromekanisk udstyr
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Skanderborg Hørring Fjernvarme ønsker at montere elektrofiltre på deres 2 fliskedel linjer. Leverancen omfatter levering af 2 stk. elektrofiltre med tilhørende nødvendige gallerier for betjening inkl. design, levering, montering og idriftsættelse.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 815 000.00 EUR
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Skanderborg-Hørring Fjernvarme A.m.b.a.

Danmarksvej 15

8660 Skanderborg

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud omfatter el- og maskinleverancen af 2 ekeltrofiltre til 2 flisfyrede kedel linjer med hver en indfyret effekt på 10 MW. Udbuddet omfatter 2 stk. elektrofiltre med tilhørende nødvendige gallerier for betjening, elektrisk tilslutning i eksisterende hovedtavle samt aflevering af styringssignelser fra lokalt styringsskab til varmeværkets eksisterende SRO anlæg. Filtrene tilsluttes rørføring i dimension Ø 1 200 for røggas til- og fra filtrene.

Filtrene leveres om monteres i en nyopført bygning med en bærende stålkonstruktion til understøtning af filtrene.

Udbudsformen er totalentreprise. Leverandøren bliver således ansvarlig for al projektering, levering, montering og idriftsættelse. Leverandøren skal affatte tilbud på dansk og skal stille en dansk byggeleder til rådighed under hele leverancen indtil aflevering.

Bygningsanlæg udbydes parallelt i selvstændige udbud, hvor leverandøren skal oplyse lasters størrelse og placering jf. udbudsdokumenterne. Entreprisegrænserne fremgår af udbudsdokumenterne.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Beskrivelse af optioner fremgår af udbudsdokumenterne og omfatter røggaskanaler for til- og afgang af røggas samt option på større filtre og AMS støvmåling

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Der er ingen mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal i ESPD'et give oplysninger om følgende:

— Referencer med oplysning om ansøgers betydeligste erfaring med elektrofiltre til fliskedelanlæg til våd skovflis, jf. ESPD'et, pkt. IV.C.1b.

Referencerne bør indeholde: Modtager af arbejdet/ydelsen, tidspunkt for opgavens udførelse (både måned og år for idriftsættelse af anlægget), anlæggets størrelse (kedelkapacitet indfyret effekt iMW) beskrivelse af projektets art og omfang herunder brændsel.

Referencer bruges til vurdering af egnethed.

Bemærk: Er ansøger et konsortium/lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske eller faglige kapacitet (fx. underleverandører) til brug for opfyldelse af mindstekravene, skal der indgives særskilt ESPD'et for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen/underleverandøren.

Det er tilladt at fremsende referencerne på et separat uploadet bilag sammen med ESPD’et.

For ansøgere, som baserer sig på andre enheders kapacitet, jf. foranstående, gælder endvidere, at ansøger som en del af dokumentationen skal fremlægge støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren.

Dokumentation: Den referenceliste, som skal indeholdes i ESPD'et, se ovenfor, anses af ordregiver for at være den endelige dokumentation for ansøgers tekniske kapacitet. Såfremt ansøger baserer sig på andre enheders kapacitet, jf. foranstående, vil ansøger blive bedt om at fremlægge støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Der skal leveres minimum 2 referencer for elektrofiltre leveret i Danmark til fliskedelanlæg >8 MW indenfor de seneste 5 år fra idriftsættelse til afgivelse af tilbud. Referencer skal derfor være idriftsat senest 12. marts 2016.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Se udbudsdokumenterne.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/03/2021
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/03/2021
Tidspunkt: 12:00
Sted:

IBinder

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

De bydende afleverer forud for tidsfristens udløb deres tilbud på iBinder samt indskriver entreprisesum eksklusiv optioner samt evt. forbehold.

Kl. 12.00 på dagen for tilbudsaflevering lukker iBinder for de bydendes mulighed for at aflevere tilbud. Herefter åbner iBinder for bygherre og dennes rådgiver for at se tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/02/2021

Send til en kollega

0.047