23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 032-080176
Offentliggjort
16.02.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Markedsdialog - Finansiel løsning


Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
CVR-nummer: 19552101
Postadresse: Osvald Helmuths vej 4
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Søndergaard
E-mail: lotte.sondergaard@ufst.dk
Telefon: +45 72374993
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ufst.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsdialog - Finansiel løsning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen ønsker at gennemføre en markedsdialog i forbindelse med et muligt kommende udbud af en finiansiel løsning.

Denne bekendtgørelse har til formål at invitere potentielle tilbudsgivere til at deltage i en markedsdialog med henblik på en afklaring af, om der er tilgængelig standard bank- eller debitorsystem, som kan implementeres til opfyldelse af ordregivers behov for opkrævningsløsninger.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
72210000 Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker
72220000 Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik
72230000 Udvikling af kundespecificeret programmel
72240000 Systemanalyse og programmering
72250000 System- og supporttjenester
72260000 Programmelrelaterede tjenester
72300000 Datatjenester
72310000 Databehandling
72320000 Databasevirksomhed
72400000 Internettjenester
72420000 Internetudviklingstjenester
72500000 Servicevirksomhed i forbindelse med datamater
72510000 Servicevirksomhed i forbindelse med drift af datamater
72540000 Tjenesteydelser i forbindelse med opgradering af datamater
72600000 Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb
72610000 Datamatsupporttjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er i forbindelse med et muligt kommende udbud i gang med:

a) At validere en hypotese om at en del af en ny opkrævningsløsning til opkrævning af alle typer af skatter og afgifter kan udgøres af et standard bank- eller debitorsystem, som allerede er i markedet.

b) At afdække mulige standardløsninger og leverandørfeltet bag disse.

Formålet med markedsdialogen er at opnå en bedre viden om i hvilket omfang en ny opkrævningsløsning kan baseres på et standardsystem, herunder:

- Opnå et bedre kendskab til markedet

- Blive præsenteret for tilbudsgivers ydelser

- Tilbudsgivers behov for information for at kunne afgive tilbud

- Kommercielle vilkår, herunder prisstruktur.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 220-540529
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Markedsdialog - Finansiel løsning

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

En nærmere beskrivelse af processen for deltagelse i markedsdialogen fremgår af dokumentet plan for markedsdialog - Finansiel løsning.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen gør opmærksom på, at frist for tilkendegivelse af interesse for deltagelse i dialogmøde(r) er inden 20. november 2020 kl. 10.00.

Det under punkt II.2.5) Tildelingskriterier anført ’ Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne’ er ikke gældende og relevant i forbindelse med afholdelse af dialogmøde om finansiel løsning.

Det under punkt II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem anførte varighed i dage, vedrører den forventede varighed i forbindelse med gennemførelse af markedsdialogen.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/02/2021

Send til en kollega

0.047