23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 080-206442
Offentliggjort
26.04.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Webanalyseværktøj


Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
CVR-nummer: 19552101
Postadresse: Osvald Helmuths Vej 4
By: København
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Ib Bruun
E-mail: martin.bruun@ufst.dk
Telefon: +45 72372108
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ufst.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
I.4) Type ordregivende myndighed
Agentur/kontor på nationalt plan eller forbundplan
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Webanalyseværktøj

Sagsnr.: 451575-2018
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72310000 Databehandling
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udviklings- og forenklingsstyrelsen ønsker at anskaffe et webanalyseværktøj (Løsningen), der skal understøtte Skatteministeriets koncerns analyse af adfærden hos brugere, der besøger digitale brugergrænseflader, som Skatteministeriets koncern er ansvarlige for. Løsningen skal herunder anvendes til at indsamle, analysere og præsentere data om borgeres og virksomheders adfærd på digitale brugergrænseflader, som Skatteministeriets koncern er ansvarlige for.

Antallet af digitale brugergrænseflader i Skatteministeriets koncern udvikler sig løbende i både opadgående og nedadgående retning, hvilket kan påvirke omfanget af anvendelsen af Løsningen i kontraktens varighed. Det er kundens valg, om Løsningen skal anvendes til analyse af en given digital brugergrænseflade, som Skatteministeriets koncern er ansvarlige for. Kunden kan herunder frit vælge ikke at benytte et webanalyseværktøj eller at benytte et alternativt webanalyseværktøj.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72314000 Indsamling og bearbejdning af data
72316000 Dataanalyse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011 Byen København
Hovedudførelsessted:

NUTS-kode: DK011 Byen København

Hovedudførelsessted:

Østbanegade 123

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverandøren skal levere de ydelser, der er beskrevet i kravspecifikationen og den af leverandøren angivne løsningsbeskrivelse i udbudsmaterialet. Disse ydelser skal leveres i overensstemmelse med leverandørens standardbetingelser og databehandleraftalen.

Leverandøren skal levere nye releases samt versioner af Løsningen som beskrevet i leverandørens standardbetingelser.

Leverandøren skal endvidere levere support af Løsningen i overensstemmelse med betingelserne herfor i leverandørens standardbetingelser. Support skal leveres via telefon og e-mail på dansk, svensk, norsk eller engelsk til Skatteministeriets koncerns superbrugere.

I det omfang, at dette ikke er indeholdt i leverandørens supportydelse, jf. leverandørens standardbetingelser, skal leverandøren levere konsulentydelser i relation til Løsningen, herunder i forbindelse med implementering af Løsningen på digitale brugergrænseflader, som Skatteministeriets koncern er ansvarlig for og ved kundens behov for ad hoc-services relateret til Løsningen. Konsulentydelserne skal leveres på kundens anmodning i overensstemmelse med vilkårene i leverandørens standardbetingelser og til den af leverandøren anførte timepris i udbudsmaterialet. Leverandøren skal i relation til konkrete anmodninger fra kunden om konsulentydelser afgive estimater på det med opgaven forbundne estimerede timeforbrug forud for, at løsningen af en opgave iværksættes.

Løsningen, og nye releases og versioner hertil, skal stilles til rådighed for Udviklings- og forenklingsstyrelsen via internettet som en "software as a service".

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 199-451575
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Den ordregivende myndighed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af forhåndsmeddelelsen ovenfor

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/04/2021

Send til en kollega

0.047