Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
A/S Storebælt
Vester Søgade 10
Att: Mikkel Taanum
1601 København V
Mærke
»Anmodning om prækvalifikation — Udbud af drift og vedligehold af mekaniske og elektriske anlæg på Storebæltsforbindelsens vej og jernbane«
Udbyder
A/S Storebælt
Vindere
(12.04.2016)
Bravida Danmark A/S
Park Allé 373
2605 Brøndby
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) 25.10.2015 (14:00) IV.3.4) 26.10.2015 (14:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Drift og vedligehold af mekaniske og elektriske anlæg på Storebæltsforbindelsens vej og jernbane
A/S Storebælt
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
A/S Storebælt
Vester Søgade 10
Att: Mikkel Taanum
1601 København V
DANMARK
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundogbaelt.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
NUTS-kode DK022,DK031
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48— Forebyggende vedligehold
— Afhjælpende vedligehold
— Vagtordning
— Ombygning af eksist. installationer, maskinanlæg og nyinstallationer.
Opgaven omfatter ikke jernbanetekniske installationer (kørestrøms- og sikringsanlæg).
51110000, 51120000, 50220000, 50230000, 50700000
Beskrivelse af disse optioner: En option på forlængelse af aftalen 2 gange af 1 år.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Serviceattest, revisorudtalelse eller tro og love-erklæring om, at tjenesteyderen har opfyldt sine forpligtelser med hensyn til betaling af bidrag til sociale sikringsordninger henh. betaling af skatter og afgifter i henhold til forskrifterne i det land, hvor den pågældende er etableret, og i Danmark.
Liste over relevante væsentlige opgaver udført i løbet af de sidste 3 år med angivelse af ordregiver og så vidt muligt aftalebeløb eller tilsvarende. Erklæring om det årlige gennemsnit af antallet af beskæftigede hos tjenesteyderen i de sidste 3 år. Redegørelse for tjenesteyderens systemer for kvalitetsstyring, miljøledelse samt arbejdsmiljøledelse, herunder om systemerne er udarbejdet på grundlag af ISO 9001, ISO 14001 henh. OHSAS 18001.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Gode faglige kvalifikationer, solid erfaring med udførelse af driftsopgaver og projektopgaver, samt passende omsætning og regnskabsmæssigt resultat.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmateriale og kontrakt vil blive affattet på dansk. Arbejdssproget vil være dansk.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk