23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 086-223542
Offentliggjort
04.05.2021
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Anmodning om deltagelse

Til
01.06.2021 Kl. 12:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b21b14f0-4c5e-4161-ac2d-c04d8bbc5085/homepage

Udbyder

I/S Amager Ressourcecenter

Indkøb af forbrugsvarer til ARC's forretningsenheder


I/S Amager Ressourcecenter

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: I/S Amager Ressourcecenter
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anja Strand
E-mail: anj@a-r-c.dk
Telefon: +45 29294691
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b21b14f0-4c5e-4161-ac2d-c04d8bbc5085/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b21b14f0-4c5e-4161-ac2d-c04d8bbc5085/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b21b14f0-4c5e-4161-ac2d-c04d8bbc5085/homepage
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Indkøb af forbrugsvarer til ARC's forretningsenheder

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44100000 Materialer til bygge- og anlægsarbejder og hermed beslægtede varer
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omfatter indkøb af forbrugsvarer til drift og vedligehold hos I/S Amager Ressourcecenters (i det følgende benævnt ARC) affaldsenergianlæg Amager Bakke samt ARC’s øvrige forretningsenheder herunder ARC’s genbrugspladser. Kravspecifikation beskriver de ydelser/varer, som leverandøren skal levere til ARC, og de krav, der knytter sig til opgavernes løsning.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Værktøj, befæstelse, forbrugsmaterialer, VVS-artikler, tekniske artikler (kemi)

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44510000 Værktøj
42670000 Dele og tilbehør til værktøjsmaskiner
44500000 Værktøj låse, nøgler, hængsler, befæstelseselementer, kæder og fjedre
44400000 Diverse industrifremstillede produkter og dertil hørende genstande
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

 

Vindmøllevej 6, 2300 København S

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter indkøb af forbrugsvarer til drift og vedligehold hos I/S Amager Ressourcecenters (i det følgende benævnt ARC) affaldsenergianlæg Amager Bakke samt ARC’s øvrige forretningsenheder herunder ARC’s genbrugspladser. Kravspecifikation beskriver de ydelser/varer, som leverandøren skal levere til ARC, og de krav, der knytter sig til opgavernes løsning.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringstid og -leveringssikkerhed, varesortiment og serviceorganisation / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 4 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Egnethed vurderes på baggrund af ansøgers oplysninger i ansøgningen.

ARC påregner at prækvalificere 3-5 ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive indledende tilbud.

Er der flere egnede ansøgere, vil ARC foretage en udvælgelse af de bedst egnede ansøgere. ARC vil i den forbindelse foretage en samlet vurdering efter de opstillede krav i ARC`s kravspecifikation.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Kontrakten er 2 år med mulighed for optioner 4 x 12 måneder.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

El dele

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31680000 Elartikler og tilbehør
42670000 Dele og tilbehør til værktøjsmaskiner
31000000 Elektriske maskiner, apparatur, udstyr og forbrugsartikler; belysning
31711000 Elektroniske artikler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

 

Vindmøllevej 6, 2300 København S

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter indkøb af forbrugsvarer til drift og vedligehold hos I/S Amager Ressourcecenters (i det følgende benævnt ARC) affaldsenergianlæg Amager Bakke samt ARC’s øvrige forretningsenheder herunder ARC’s genbrugspladser. Kravspecifikation beskriver de ydelser/varer, som leverandøren skal levere til ARC, og de krav, der knytter sig til opgavernes løsning.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringstid og -leveringssikkerhed, varesortiment og serviceorganisation / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 4 x 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Egnethed vurderes på baggrund af ansøgers oplysninger i ansøgningen.

ARC påregner at prækvalificere 3-5 ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive indledende tilbud.

Er der flere egnede ansøgere, vil ARC foretage en udvælgelse af de bedst egnede ansøgere. ARC vil i den forbindelse foretage en samlet vurdering efter de opstillede krav i ARC`s kravspecifikation.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Kontrakten er 2 år med mulighed for optioner 4 x 12 måneder.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

- Ansøger har haft en positiv egenkapital i det seneste reviderede regnskabsår.

- Ansøger har en soliditetsgrad på minimum 10 % i det seneste reviderede regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

ARC ønsker sikkerhed for, at de ansøgere, der udvælges til at afgive tilbud, har tilstrækkelig teknisk og faglig kapacitet til at udføre opgaven fuldt forsvarligt og til ARC’s tilfredshed i alle henseender allerede fra aftalestart. Det er derfor et mindstekrav, at:

- Ansøger har et bredt varesortiment. Ansøger skal som minimum lagerføre de specificerede varer i tilbudslisten.

Ansøger skal oplyse nedenstående i særskilt dokument, der uploades som del af præ-kvalifikationsansøgningen.

- Ansøger skal bekræfte, at de specificerede varer i tilbudslisten kan tilbydes som lagervarer med mulighed for hurtig levering.

 

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Leverandøren skal overholde ARC`s CSR politik i form af ARC`s CSR dokumenter.

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 013-028955
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/06/2021
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

ARC forbeholder sig ret til, inden ansøgerne orienteres om resultatet af prækvalifikationen, at anmode de ansøgere som ARC forventer at prækvalificere, om at fremlægge endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse.

Såfremt det ikke indhentes ved prækvalifikation vil endelig dokumentation blive indhentet forud for tildeling af kontrakt.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov nr. 593 af 2.. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:

Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/04/2021

Send til en kollega

0.047