23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
07.05.2021
Udbudstype
Andre

Udbyder

Digitaliseringsstyrelsen

Koordinerings- og monitoreringsværktøj til håndtering af kommunikationskampagner på sociale medier


Digitaliseringsstyrelsen

OpgavebeskrivelseDigitaliseringsstyrelsen ønsker at købe adgang til en digital platform/it-løsning, der med sine funktionaliteter kan understøtte og styrke styrelsens kommunikation på tværs af sociale medieplatforme som Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter. Der forventes en løsning, der kan bistå med at planlægge, koordinere og monitorere styrelsens kommunikationskampanger og henvendelser på disse på tværs af sociale medieplatforme. Løsningen indkøbes gennem en annoncering og har en estimeret kontraktsum på 450.000 DKK.
Annonceret7. maj 2021 11:52:27 CEST
Deadline27. maj 2021 12:00:00 CEST
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeTjenesteydelser
UdbudsformAndet
CPV kode72000000, 72200000, 72250000, 79340000, 79341400
MyndighedstypeStat
Skønnet kontraktsum450 000,00

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttps://www.ethics.dk/ethics/eo#/66f53c2c-1b37-4d82-b6d2-b0c2e09618d3/homepage

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterierPris: 50 pct., Kvalitet: 50 pct.
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnMia Jensen
Telefon+45 24657480
E-mailmijen@digst.dk

Ordregiver

NavnDigitaliseringsstyrelsen
AdresseLandgreven 4
1301 København
DK
Telefon+45 33925200
E-maildigst@digst.dk
WWWwww.digst.dk

Send til en kollega

0.047