23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 167-438308
Offentliggjort
30.08.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen

Annullationsbekendtgørelse - Udbud af Fælles digital betalingsløsning


Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Tina Aastrøm Norman
E-mail: dt4r@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/162330722.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Annullationsbekendtgørelse - Udbud af Fælles digital betalingsløsning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune ønsker et nyt system, som skal understøtte køb og betaling af Skolemad og Klubaktiviteter.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune ønsker et nyt system, som skal understøtte køb og betaling af Skolemad og Klubaktiviteter, og som på længere sigt også kan håndtere betalinger på andre af forvaltningens områder. Fokus for anskaffelsen er: Understøttelse af Københavns Kommunes vision om at nedbringe mængden af kontanter og mindske administration ved betalinger. Sikring af overholdelse af regnskabslov/regulativer. Mulighed for at købe og betale Varer, herunder håndtering af tilskud ved køb af Varer. Mulighed for at administrere Varer og Salgsenheder. Understøttelse af eksisterende og fremtidige markedsstandarder for betalinger bl.a. betalingskort til børn, kreditkort og MobilePay. Fysisk betalingsmiddel i Klubber til børn i form af et Klubkort. Betalingsterminalløsning til betaling af Varer og aktiviteter på Betalingsterminaler i Klubberne. Integration til Kundens økonomisystem Kvantum. Integration til relevante fagsystemsystemer og fælles offentlige komponenter. Drift, hosting, vedligeholdelse og support hos Leverandøren.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70%
Pris - Vægtning: 30%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option 1: Vederlag for enkeltvis tilkøb af Hardware Grundpakke til eksisterende Salgsenhed Option 2: Vederlag for enkeltvis tilkøb af det samlede System og Hardware Grundpakke ved åbning af yderligere Salgsenhed Option 3: Vederlag for tilkøb af Klubkort Option 4: Vederlag for tilkøb af det samlede System til ny Salgsenhed uden Hardware Grundpakke Option 5: Skalering af løsningen til andre af Køben

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 105-276685
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Københavns Kommune har besluttet at annullere Udbud af Fælles digital betalingsløsning, med udbudsbekendtgørelsesnummer 2021/S 105-276685 offentliggjort i EU-tidende den 2. juni 2021.

Annullationen er foranlediget af ordregivers behov for at foretage ændringer af grundlæggende elementer i udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/08/2021

Send til en kollega

0.031