23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 171-446748
Offentliggjort
03.09.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Digitaliseringsstyrelsen

EU-udbud af Contract Management-system


Digitaliseringsstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Digitaliseringsstyrelsen
CVR-nummer: 34 05 11 78
Postadresse: Landgreven 4
By: København K
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1301
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Bedholm Stave
E-mail: lobst@digst.dk
Telefon: +45 20485658
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/ca#/tender/65e55987-7c54-4c9f-8016-082a940d3bdd/home
Internetadresse for køberprofilen: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/DIGST/
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af Contract Management-system

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Digitaliseringsstyrelsen udbyder levering, drift/hosting, udvikling, vedligehold og support af et Contract Management-system.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
72300000 Datatjenester
72212517 Udvikling af it-programmel
72212610 Udvikling af databaseprogrammel
72212782 Udvikling af programmel til datalagerstyring
72212920 Udvikling af programmel til kontorautomatisering
72261000 Programmelsupport
72262000 Programmeludvikling
72263000 Implementering af programmel
72266000 Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

København

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Digitaliseringsstyrelsen har siden 2011 arbejdet med Contract Management. Dette arbejde understøttes af Kontoret for jura (JUR), som blandt andet er ansvarlig for systemunderstøttelsen deraf. Digitaliseringsstyrelsens kontrakt for nuværende Contract Management-system udløber den 31. december 2021 og skal igennem nærværende udbudsforretning konkurrenceudsættes. Ved nærværende udbud ønsker Digitaliseringsstyrelsen at indhente tilbud på et Contract Management-system indeholdende System og Ydelser. Systemet angår levering af et software-as-a-service-system, som omfatter licenser, drift/hosting, vedligeholdelse, udvikling og support. Ydelserne indeholder undervisning og konsulenttimer til yderligere specialtilpasning-/udvikling mv.

Digitaliseringsstyrelsen anser eget modenhedsniveau for Contract Management for højt og har en vision om at professionalisere og modne dette yderligere igennem systemunderstøttelse. Dette indebærer blandt andet øget brug af digitaliserede og automatiserede processer, høj brugerinvolvering, effektiv administration af kontrakter samt et datadrevet informationsgrundlag som skal sikre transparens og understøtte styrelsens indkøb og kontraktcompliance. Contract Management indgår som en naturlig del af styrelsens daglige arbejde, og den enkelte medarbejder skal opleve øget involvering, mindre personafhængighed og færre ressourcer brugt i styringen af styrelsens kontrakter og GDPR-fortegnelser.

For at understøtte ovenstående, har Digitaliseringsstyrelsen i sit arbejde med at kravspecificere en fremtidig løsning, primært fokuseret på strukturen for opbygningen af kontraktarkiv og GDPR-fortegnelser, systemunderstøttelsen af forpligtelsesstyring og arbejdsgange samt mulighederne for at kunne rapportere på hhv. den samlede kontraktsportefølje og compliance for GDPR-fortegnelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 80%
Pris - Vægtning: 20%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er i bilag 2 (Kravspecifikation) beskrevet optioner i relation til kontrakten, herunder bl.a. tilkøb af licenser, opsætning af digital signatur, opsætning af single sign on, opsætning af godkendelsesforløb, konfiguration ifm. nye releases/versioner, arkiveringsversion, undervisning og ekstra lagringsplads.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

I relation til punkt II.2.6) bemærkes, at udbudsmaterialet indeholder mindstekrav om, at den samlede kontraktværdi maksimalt må være 1.875.000 DKK (ekskl. optioner og forlængelser).

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 113-297065
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/08/2021

Send til en kollega

0.046