23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 181-469363
Offentliggjort
17.09.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Herning Kommune

Personalegoder


Herning Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Herning Kommune
CVR-nummer: 29 18 99 19
Postadresse: Torvet 5
By: Herning
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Betina Houlind Kruse
E-mail: betina.h.kruse@herning.dk
Telefon: +45 96282345
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a8ff44e1-c003-4cb1-a112-8a5c82f4d3cf/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet</span>
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Personalegoder

II.1.2) Hoved-CPV-kode
30000000 Kontor- og edb-maskiner, -udstyr og -artikler, herunder ikke møbler og softwarepakker
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb og levering af personalegoder til Herning Kommunes medarbejdere inden for kategorierne Smartphones, tablets og mobilt bredbånd

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32250000 Mobiltelefoner
72411000 Internetudbyder (ISP)
30213200 Tabletcomputere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver har ca. 6.000 ansatte. Disse vil i løbet af oktober/november måned få mulighed for at bestille de produkter, som er omfattet af aftalen.

Der indgås aftale med en leverandør, som vil have eneretten til at tilbyde ordregivers ansatte smartphones, tablets og mobilt bredbånd som personalegode.

For medarbejderens fulde overblik over de enkelte produkter, henvises der til en portal, hvor medarbejderen kan se priser på de enkelte produkter med og uden skattefordel.

Udbuddet omfatter:

o Smartphones og tablets

o Mobilt bredbånd

”Personalegode” er karakteriseret ved følgende:

o Medarbejderen får et gode stillet til rådighed mod en aftale om lønnedgang (dette er også kendt som bruttolønsordning).

o Ordregiver opstiller ikke begrænsninger for brug af abonnement, tablet, smartphone eller mobilt bredbånd.

Administration af medarbejdermobiltelefoni er i Herning Kommune organisatorisk placeret under Lønservice i Direktionens Stab.

Aftaleperioden for hver aftale mellem medarbejder og Herning Kommune er 12 måneder.

Aftaleperioden for hvert abonnement oprettet mellem ordre- og tilbudsgiver er ligeledes 12 måneder.

Den kommende leverandør skal tilbyde de leverede produkter gennem en online portal, hvor den enkelte medarbejder kan se priser på de tilbudte produkter med og uden skattefordel.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Abonnementer / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 80
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 109-286536
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis

1) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden

for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning, kollektive

aftaler eller de miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser, der er afledt af konventionerne, der

er nævnt i bilag X til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26. februar 2014 om

offentlige udbud og om ophævelse af direktiv 2004/18/EF (EU-Tidende 2014, nr. L 94, side 65), eller

er omfattet af retsakter, der vedtages af Europa-Kommissionen i medfør af direktivets artikel 57, stk.

4, jf. artikel 88,

2) tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling,

hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord,

hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i

henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor tilbudsgiveren

er hjemhørende,

3) ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv

har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet,

4) ordregiveren har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren

har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning,

5) ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig

kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsen

har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion,

6) ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens

beslutningsproces, hvis tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan

give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt tilbudsgiveren

groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på

beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller

tildeling af kontrakt, eller

7) tilbudsgiveren har ubetalt forfalden gæld på under 100.000 kr. til offentlige myndigheder

vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning

eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiveren er etableret.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/09/2021

Send til en kollega

0.032