23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 187-486486
Offentliggjort
27.09.2021
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Fødevarestyrelsen

EU Udbud - LEVERING AF BILFLÅDESTRYINGSYSTEM TIL FØDEVARRESTYRELSEN


Fødevarestyrelsen

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2021/S 174-453128)

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fødevarestyrelsen
CVR-nummer: 62534516
Postadresse: Stationsparken 31-33
By: Glostrup
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Craig Till Reumert
E-mail: crtre@fvst.dk
Telefon: +45 72276665
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.foedevarestyrelsen.dk/Sider/forside.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/322057

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU Udbud - LEVERING AF BILFLÅDESTRYINGSYSTEM TIL FØDEVARRESTYRELSEN

Sagsnr.: 2021-42-1341-00011
II.1.2) Hoved-CPV-kode
38112100 Globale navigations- og positionsbestemmelsesudstyr (GPS eller tilsvarende)
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Fødevarestyrelsen udbyde et bilflådestyringssystem, samt et system til nøglefri adgang til biler. Aftalen inkludere software, service og support. Flådestyringssystemet anvendes til at GPS tracke biler, således at opgaver, kørsel og omkostninger kan optimeres. Det anskaffes en løsning med nøglefri adgang til bilerne, samt bilbookingsystem.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/09/2021
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 174-453128

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: IV.2.2
I stedet for:
Dato: 04/10/2021
Tidspunkt: 17:00
Læses:
Dato: 18/10/2021
Tidspunkt: 17:00
Afsnit nummer: IV.2.7
I stedet for:
Dato: 04/10/2021
Tidspunkt: 17:00
Læses:
Dato: 18/10/2021
Tidspunkt: 17:01
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

På grund af uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, har Ordregiver forlænget tilbudsfristen med fuld fristforlængelse, således at den nye tilbudsfrist er mandag den 18. oktober 2021 kl. 17.00.

Opdateret udbudsmaterialer bliver uploadet i EU-Supply.

INFORMATIONSMØDE

Ordregiver vil på et informationsmøde præsentere; hvordan man afgiver tilbud på EU Supply, udfylde ESPD, og korrekt (dvs. konditionsmæssige) udfyldelse af leverandørens tilbud.

Tidspunktet for informationsmødet er tirsdag den f28. september kl 13.

Der kan ikke stilles spørgsmål til andet end hvordan man afgiver tilbud på EU Supply, udfylde ESPD, og korrekt (dvs. konditionsmæssige) udfyldelse af leverandørens tilbud under mødet.

Svar der gives på mødet vil efterfølgende blive gengivet på EU-Supply, under Spørgsmål &

Svar modullet. Øvrige spørgsmål skal stilles via Spørgsmål & Svar modulet i udbudssystemet, EU-Supply inden fristen for spørgsmål (se tidsplanen under pkt. 3.1.) i udbudsbetingelsen.

Hvis Ordregiver vurderer, at et spørgsmål ikke egner sig til besvarelse på mødet – f.eks., at det omfatter opgavens faglig indhold – vil Ordregiver henvise ansøger/tilbudsgiver til at stille spørgsmålet skriftligt efter fremgangsmåden i pkt. 3.6 i udbudsbetingelse.

.

Informationsmødet afholdes virtuelt via en Skype link som sendes til alle registreret deltager dagen inden mødet.

Send til en kollega

0.031