23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 198-515621
Offentliggjort
12.10.2021
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

Udskiftning af klinisk biokemisk udstyr


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 24943871
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=312981&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udskiftning af klinisk biokemisk udstyr

II.1.2) Hoved-CPV-kode
38000000 Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indkøb af klinisk biokemisk udstyr inkl. båndløsning til KBA i hele Region Sjælland

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38000000 Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af klinisk biokemisk udstyr inkl. båndløsning til alle KBA i Region Sjælland.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/12/2021

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med klargøringen af dette udbud vil vi afholde et leverandørhørings-/produktpræsentationsmøde, hvor interesserede tilbudsgivere kan komme med input til det præliminære udbudsmateriale og præsentere produkter (dem man forventer at byde ind med) for brugergruppen. Udbudsmaterialet er ikke nødvendigvis det helt endelige udbudsmateriale.

Høringsmødet finder sted onsdag d. 27. oktober 2021 i tidsrummet 08.00 — 16.00 i Koncern Indkøb, Ny Østergade 7, 4. sal, 4000 Roskilde.

Ordregiver vil efter tilmeldingsfristens udløb d. 22. oktober 2021 kl. 12.00 tildele et mødetidspunkt på dagen (ca. 2 - 2½ time alt efter hvor mange tilbudsgiver der ønsker at deltage).

For rekvirering af udbudsmaterialet og efterfølgende tilmelding til høringsmødet fremsendes email til: Udbudskonsulent Peter Hueg, email phue@regionsjaelland.dk

Skriftlige kommentarer/spørgsmål til udbudsmaterialet må meget gerne fremsendes inden mødedagen, så vi er sikre på at nå de vigtigste emner på selve høringsmødet.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/10/2021

Send til en kollega

0.031