23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 206-538130
Offentliggjort
22.10.2021
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Aarhus Universitet

Vindere

(02.09.2022)
UNIwise ApS
Jens Baggesens Vej 47
8200 Aarhus

Digital Eksamensløsning


Aarhus Universitet

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aarhus Universitet
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Rikke Hoberg Sørensen
E-mail: rihs@au.dk
Telefon: +45 40879690
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.au.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2803b96e-0917-4312-ac70-bae5a64715da/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2803b96e-0917-4312-ac70-bae5a64715da/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2803b96e-0917-4312-ac70-bae5a64715da/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Digital Eksamensløsning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver ønsker at indgå kontrakt med én leverandør på levering og implementering af en digital eksamensløsning til Aarhus Universitet.

Udbuddet omfatter således dels en IT-systemløsning til håndteringen af digitale eksamener hos Ordregiver, selve implementeringen samt en efterfølgende drift-, vedligeholdelses- og supportløsning.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 20 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Aarhus

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter således dels en IT-systemløsning til håndteringen af digitale eksamener hos Ordregiver, selve implementeringen samt en efterfølgende drift-, vedligeholdelses- og supportløsning.

Udbuddet omfatter således en kontrakt, der indeholder elementer af såvel en offentlig kontrakt som en rammeaftale, idet kontrakten både omfatter Tilbudsgivers pligt til at levere de ovenfor angivne ydelser om etablering, levering, implementering og efterfølgende drift og vedligeholdelse af IT-systemet til digitale eksamener på Aarhus Universitet, ligesom der vil indgå et element af en rammeaftale i forbindelse med Ordregivers muligheder for i kontraktperioden at bestille relaterede konsulentydelser, tilpasninger og videreudviklingsarbejder i overensstemmelse med kontrakten.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 30 %
Omkostningskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 20 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 108
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ansøger skal udfylde ESPD’et eller ESPD’er i Ethics i henhold til de efterspurgte oplysninger i Udbudsbetingelsers afsnit 2.2.

Udelukkelse – Personlige forhold: Ansøger skal anvende ESPD’et til at bekræfte, at Ansøger ikke er omfattet af nogle af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §§ 135-136.

Teknisk og faglig formåen: Ansøger skal angive følgende oplysninger i ESPD:

Referenceliste over mindst tre (3) og maksimum fem (5) tilsvarende referencer udført inden for de seneste tre (3) år.

Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav til referencer:

- Ansøger skal beskrive mindst tre (3) og maksimum fem (5) tilsvarende referencer udført inden for de seneste tre (3) år.

- Referencerne skal have været i drift i mindst 6 måneder.

- Referencerne skal have en samlet omsætning på minimum 4 mio. DKK. de seneste tre (3) år.

Udvælgelse:

Referencer.

Ved vurderingen af referencer vil Ordregiver vægte nedenstående positivt:

- Ansøgers redegørelse for erfaring med understøttelse af prøveformerne som ved krav (K) i bilag 3 - kravspecifikation kræves systemunderstøttet.

- Ansøgers redegørelse for deres håndtering af implementering af systemet.

- Redegørelse for erfaring med at kontrollere/forhindre eksamenssnyd ved hjælp af metoder beskrevet i krav (K) i kontraktbilag 3 - kravspecifikation.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele på baggrund af det indledende tilbud.

Der vil ikke blive ydet vederlag til deltagerne i forhandlingerne.

Ordregiver har lagt op til 2 forhandlingsmøder. Forhandlingsmøderne kan foregå skriftligt eller mundtligt ved personligt fremmøde eller over Teams. Alle prækvalificerede vil blive inviteret til alle dele af forhandlingerne.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ingen

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal angive følgende oplysninger i ESPD ang. Teknisk og faglig formåen:

Referenceliste over mindst tre (3) og maksimum fem (5) tilsvarende referencer udført inden for de seneste tre (3) år.

Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav til referencer:

- Ansøger skal beskrive mindst tre (3) og maksimum fem (5) tilsvarende referencer udført inden for de seneste tre (3) år.

- Referencerne skal have været i drift i mindst 6 måneder.

- Referencerne skal have en samlet omsætning på minimum 4 mio. DKK. de seneste tre (3) år.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud uden at indgå forhandlinger
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 18/11/2021
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 26/11/2021
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/10/2021

Send til en kollega

0.048