23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 246-649812
Offentliggjort
20.12.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Rigspolitiet

Rammeaftale på radioudstyr


Rigspolitiet

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Rigspolitiet
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1567
Land: Danmark
Kontaktperson: Koncernindkøb
E-mail: cgr013@politi.dk
Telefon: +45 30449765
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/162008722.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.politi.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale på radioudstyr

Sagsnr.: 2021-079387
II.1.2) Hoved-CPV-kode
32000000 Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dansk Politi anvender radioenheder til al kommunikation indbyrdes mellem aktive betjente og mellem aktive betjente og vagtcentralen. Radioenhederne - i daglig tale kaldet SINE-radioer - anvendes i kombination med diverse tilbehør (radioudstyr).

Udbuddet omfatter en rammeaftale på anskaffelse af dette radioudstyr til ordregivers radioer. Anskaffelsen omfatter udstyr i form af tasker og såkaldt garniture (earplugs, mikrofoner, PTT mm.). Der henvises til udbudsmaterialet for nærmere oplysninger.

Rammeaftalen er opdelt i to delaftaler:

Delaftale 1: Standard

Delaftale 2: Taktisk

Tilbudsgiver skal ansøge om prækvalifikation samt afgive særskilt tilbud pr. delaftale. Tilbudsgiver kan afgive tilbud på én eller begge delaftaler.

Hver delaftale indgås med én leverandør.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 Standard

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32300000 Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
32342200 Øretelefoner
32551300 Hovedtelefonsæt
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dansk Politi anvender radio-enheder til al kommunikation indbyrdes mellem aktive betjente og mellem aktive betjente og vagtcentralen. Radioenhederne - i daglig tale kaldet SINE-radioer - anvendes i kombination med diverse tilbehør.

Delaftalen omfatter tilbehør i form af tasker og såkaldt garniture (ear-plugs, mikrofoner, PTT mm.) til brug for de af rammeaftalen omfattede rekvirenter. Der henvises til udbudsmaterialet, særligt Bilag 1 Kravspecifikation.

Tilbudsgiver bedes være opmærksom på, at der i tilbudsevalueringen indgår vareprøver.

For yderligere oplysninger til udbuddet henvises til det offentliggjorte udbudsmateriale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ansøger skal anmode om prækvalifikation for den pågældende delaftale. Jf. i øvrigt punkt VI.3).

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 Taktisk

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32300000 Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
32342200 Øretelefoner
32551300 Hovedtelefonsæt
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dansk Politi anvender radio-enheder til al kommunikation indbyrdes mellem aktive betjente og mellem aktive betjente og vagtcentralen. Radioenhederne - i daglig tale kaldet SINE-radioer - anvendes i kombination med diverse tilbehør.

Delaftalen omfatter tilbehør i form af tasker og såkaldt garniture (ear-plugs, mikrofoner, PTT mm.) til brug for de af rammeaftalen omfattede rekvirenter. Der henvises til udbudsmaterialet, særligt Bilag 1 Kravspecifikation.

Tilbudsgiver bedes være opmærksom på, at der i tilbudsevalueringen indgår vareprøver.

For yderligere oplysninger til udbuddet henvises til det offentliggjorte udbudsmateriale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ansøger skal anmode om prækvalifikation for den pågældende delaftale. Jf. i øvrigt punkt VI.3).

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 238-626497
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Rammeaftale på radioudstyr

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver annullerer udbuddet (begge delaftaler) grundet fejl i udbudsmaterialet.

Interesserede økonomiske aktører bedes være opmærksomme på, at udbuddet snarligt vil blive publiceret på ny.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/12/2021

Send til en kollega

0.047