23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
23.05.2022
Udbudstype
Andre

Udbyder

I/S Amager Ressourcecenter

Markedsdialog vedr. Ny portal til ARC


I/S Amager Ressourcecenter

OpgavebeskrivelseARC indbyder hermed leverandører til et uforpligtende dialogmøde om leverancen af et nyt intranet til ARC.
Formålet med dialogen er at få afstemt kravsspecifikation og prisforventninger i forhold til markedet.
ARC er derfor også modtagelig for input til den vedlagte kravsspecifikation. Derudover ønsker ARC også at høre om forventede tidsestimater på tilbudsgivning og produktionstid, med henblik på at kunne planlægge proces og eventuelt kommende samarbejde så godt som muligt.
ARC afholder dialogmøderne enkeltvist med hver leverandør i perioden 1. - 10. juni 2022. Møderne vil blive afholdt fysisk på Amager Bakke, (Vindmøllevej 6, 2300 København S.) og have en varighed på 30-60 minutter. Mødesproget er dansk.
Annonceret23. maj 2022 11:30:00 CEST
Deadline30. maj 2022 12:00:00 CEST
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeTjenesteydelser
UdbudsformAndet
CPV kode72000000
MyndighedstypeAndet

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttps://www.ethics.dk/ethics/eo#/4111d30d-5ea4-4ab4-934b-f56d963b868d/homepage

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterierDer er tale om markedsdialog derfor ingen udvælgelseskriterier
UdvælgelseskriterierDer er tale om markedsdialog derfor ingen udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnMarina Floricikic
Telefon+45 20370326
E-mailmafl@a-r-c.dk

Ordregiver

NavnI/S Amager Ressourcecenter
AdresseVindmøllevej 6
2300 København S
DK
Telefon+45 32689300
E-mailarc@a-r-c.dk
WWWwww.a-r-c.dk

Send til en kollega

0.047