Fakta om udbudet
Udbyder
Aabenraa Kommune
EU udbud på levering af vask og leje af arbejdsbeklædning til Aabenraa Kommune
Aabenraa Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189854
Postadresse: Skelbækvej 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Inga Kristensen
E-mail: ikri@aabenraa.dk
Telefon: +45 73767204
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aabenraa.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337809
Del II: Genstand
EU udbud på levering af vask og leje af arbejdsbeklædning til Aabenraa Kommune
EU udbud på levering af vask og leje af arbejdsbeklædning til Aabenraa Kommune
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, men omhandler 3 områder: Område 1 - Plejehjem, SRC, Hjemmeplejen og Sygeplejen Område 2 - Tandplejen Område 3 - Køkken og kantine
Der skal afgives et samlet tilbud på alle 3 områder.
Aabenraa
EU udbud på levering af en vask og lejeordning af arbejdsbeklædning til Aabenraa Kommune.
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, men omhandler 3 områder: Område 1 - Plejehjem, SRC, Hjemmeplejen og Sygeplejen Område 2 - Tandplejen Område 3 - Køkken og kantine.
Der skal afgives et samlet tilbud på alle 3 områder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU udbud på levering af vask og leje af arbejdsbeklædning til Aabenraa Kommune
CVR-nummer: 16963038
Postadresse: Kongebakken 1
By: Smørum
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2765
Land: Danmark
E-mail: awl@dfd.dk
Telefon: +45 39750211
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Klagenævnet for Udbud
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk