23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 108-305713
Offentliggjort
07.06.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Hovedstaden

IT Service Management løsning (ITSM)


Region Hovedstaden

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Hovedstaden
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Boris Van Dijk
E-mail: boris.van.dijk@regionh.dk
Telefon: +45 21308071
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

IT Service Management løsning (ITSM)

Sagsnr.: 20068658
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Hovedstaden genudbyder en offentlig kontrakt om adgang og brugsret til leverandørens ITSM – løsning, inkl. support, vedligeholdelse, drift og it - relaterede ydelser.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Hovedstaden genudbyder en offentlig kontrakt om adgang og brugsret til leverandørens ITSM – løsning, inkl. support, vedligeholdelse og drift, hvor at ITIL processer som request, incident, change og problem kan indgå samt udviklings- og integrationsopgaver, som kan implementeres og ibrugtages på relativt kort tid.

Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling, jf. udbudslovens §§ 61-66, hvilket betyder, at enhver økonomisk aktør kan ansøge om at deltage i udbuddet, men kun ansøgere, som ordregiver opfordrer hertil, kan afgive tilbud.

Der gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af leverancebeskrivelsen og udbuds-betingelserne.

Region Hovedstaden har i dag en implementeret og idriftsat ServiceNow ITSM –løsning, hvor de primære serviceområder ligger inden for it–support, onsite support, klinisk support, drift, infrastruktur og medico support. Derudover er der brugere spredt ud i organisationen, der yder andre former for it relaterede services. Region Hovedstaden har ca. 40.000 ansatte, som er potentielle slutbrugere, hvor der for nuværende er ca. 2.800 brugere, der til dagligt anvender ITSM - løsningen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: xxx / Vægtning: xxxx
Pris - Vægtning: xxxxxxx
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option nr. 1

Security Incident Response-applikationen i ServiceNow Security Operations

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af optionen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 099-274559
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Kontrakt om adgang og brugsret til leverandørens ITSM -system inkl. support, vedligeholdelse og drift

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

EU – udbuddet for IT – Service Management løsning (ITSM) annulleres, da Ordregiver er blevet bragt i erfaring med, at det udarbejdet udbudsmateriale ikke vil kunne opfylde og dække Ordregivers behov ved den udbudte IT - Service Management løsning.

Ordregiver vil snarest muligt genudbyde IT – Service Management løsning (ITSM).

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Postadresse: xx
By: xx
Land: Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/06/2022

Send til en kollega

0.047