Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Det Digitale Folkebibliotek
Opdateringer
Biblioteksformidling
Det Digitale Folkebibliotek
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41344121
Postadresse: Nyropsgade 3
By: København V
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1602
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Tøstesen
E-mail: v68i@kk.dk
Telefon: +45 24794540
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/184170545.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://detdigitalefolkebibliotek.dk/
Del II: Genstand
Biblioteksformidling
Delprojektet Biblioteksformidling er en del af den samlede opgradering af folkebibliotekernes nye hjemmesideløsning DDB CMS NEXT. Delprojektet Biblioteksformidling omhandler udviklingen af alle de redaktionelle funktioner til hjemmesideløsningen. Der er derfor fokus på at udvikle et inspirerende og brugervenligt univers til alle slutbrugerne samt at sikre de mange redaktører et godt og effektivt redskab.
Delprojektet Biblioteksformidling omhandler udvikling af alle de redaktionelle funktioner til hjemmesideløsningen. Der er tale om en UX-opgave i den forstand, at det er helt afgørende for ordregiver, at udviklingen sker med et UX-fokus, sådan at der i et UX-forløb inden for de givne tidsmæssige rammer efter UX-metodik udvikles et inspirerende og brugervenligt univers til folkebibliotekernes slutbrugere, ligesom de mange redaktører sikres et godt og effektivt redskab i formidlingen. Delprojektet skal etablere alle indholdselementer som bibliotekerne selv kan redigere i, bl.a. for- og sektionssider samt nyheder, anbefalings- og inspirationsmoduler. Der skal udvikles nye sider til visning af filialer med adresser og åbningstider samt personale- og organisationsvisning og en forbedret implementering af digitale ressourcer. Under delprojektet skal også kalenderen udvikles og opsætningen af et abstraktionslag til brug for integration til eksterne billetsystemer, ligesom der skal implementeres ny navigationsstruktur med optimeret taksonomi og søgefunktion i redaktionelt indhold.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal aflevere tre (3) referencer vedrørende tilsvarende udført opgave som omhandlet i dette udbud (it-udvikling af platforme, CMS eller lignende med UX-fokus/UX-proces), der er udført inden for tre (3) år inden tilbudsfristen.
Der skal kun fremlægges tre (3) referencer, uanset om tilbudsgiver er en enkelt virksomhed, om tilbudsgiver baserer sig på andre enheders tekniske formåen, eller om der er tale om en sammenslutning af virksomheder. Såfremt der angives mere end tre (3) referencer, vil der alene blive lagt vægt på de første tre (3) referencer angivet i tilbuddet.
For hver reference skal følgende oplysninger anføres:
- En beskrivelse af den udførte opgave, der viser, at tilbudsgiver har udført en tilsvarende opgave som den af dette udbud omfattede opgave, herunder tilbudsgivers rolle(r) i udførelse af de enkelte ydelser vedrørende den ud-førte opgave.
- Den økonomiske værdi af den udførte opgave (beløb).
- Dato for levering af den udførte opgave.
- Navn og kontaktoplysninger på kunden (modtager).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk