Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=347359&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Opdateringer
Vi har efter en samlet vurdering af de indkomne tilbud på begge delaftaler vurderet at det samlede udbudsmateriale indeholder en række uhensigtsmæssige krav, hvilket vi vurderer har haft indflydelse på den samlede konkurrence. Dags dato er udbuddet på begge delaftaler derfor annulleret og genudbydes hurtigst muligt.
Vi har efter en samlet vurdering af de indkomne tilbud på begge delaftaler vurderet at det samlede udbudsmateriale indeholder en række uhensigtsmæssige krav, hvilket vi vurderer har haft indflydelse på den samlede konkurrence. Dags dato er udbuddet på begge delaftaler derfor annulleret og genudbydes hurtigst muligt.
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Christensen
E-mail: Majbritt.Christensen@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
5000 Odense C
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
Kan forlænges 1 x 12 måneder.
• Udstyrsoptioner (hardware og software) som anført i Kravspecifikationen Bilag 1,
• Uddannelsesoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
• Serviceoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
• Flytteoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
• Reservedele, vilkår fremgår af Bilag 6 og Udkast til kontrakt i øvrigt.
Optionerne skal prissættes i Tilbudslisten Bilag 3. Det fremgår heraf, hvorledes optionerne indgår i evalueringen af underkriteriet ”Den samlede økonomiske konsekvens”, jf. punkt 15.1.
Optionerne er gældende i hele kontraktperioden inklusive mulighederne for forlængelse.
Del 1
Leverance A:
Fuld automatiserede patient- og donoranalyser:
Leverance B:
Udstyr til manuelle/semiautomatiserede metoder til blodtypeserologiske analyser
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
EU-Udbud på indkøb af blodtypeserologisk udstyr, reagenser og utensilier. RFI-DK
Kan forlænges 1 x 12 måneder
Udstyrsoptioner (hardware og software) som anført i Kravspecifikationen Bilag 1,
• Uddannelsesoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
• Serviceoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
• Flytteoptioner, vilkår fremgår af Bilag 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt,
• Reservedele, vilkår fremgår af Bilag 6 og Udkast til kontrakt i øvrigt.
Optionerne skal prissættes i Tilbudslisten Bilag 3. Det fremgår heraf, hvorledes optionerne indgår i evalueringen af underkriteriet ”Den samlede økonomiske konsekvens”, jf. punkt 15.1.
Optionerne er gældende i hele kontraktperioden inklusive mulighederne for forlængelse.
Delaftale 2:
Fuld automatiserede patient- og donoranalyser:
• blodtypebestemmelse
• kontroltypebestemmelse
• screen test for irregulære blodtypeantistoffer
• titrering/fortynding af blodtypeantistoffer
• fænotypebestemmelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: Valby
Land: Danmark
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/