Fakta om udbudet
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Vejledende forhåndsmeddelelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Solrød kommune
Solrød Center 1
Att: Hanne Lilleøre Jæger
2680 Solrød Strand
DANMARK
Mailadresse: hlj@solrod.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
NUTS-kode DK0
FUS's nuværende kontrakt med EU-Supply vedr. drift, vedligeholdelse og support af et webbaseret udbudssystem udløber pr. 31.10.2016.
Nærmere krav til systemet fremgår udbudsmaterialet med tilhørende bilag.
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej72000000
Der ønskes skriftlig feedback på udkast til kravspecifikation for at give tovholderkommune et indblik i:
— Kan det relevante leverandørmarked imødekomme de af FUS opstillede krav/er kravene markedskonforme?
— Er de opstillede krav dækkende for levering af et udbudssystem?/Mangler der relevante krav?
— Er der overlap/modstrid blandt de opstillede krav?
— Leverandørens input til bestemmelse om support — særligt med henblik på at FUS er en samlet Kunde overfor leverandøren bestående af 16 kommuner med forskellige behov. Giver det mening med en sondring mellem teknisk support og funktionssupport med differentieret supporttid og et ticket-system ved henvendelser til supporten?
Anmodning om deltagelse i teknisk dialog skal ske til Hanne Lilleøre Jæger, hlj@solrod.dk. På baggrund af anmodning om deltagelse vil udkast til kravspec blive udsendt. Frist for tilbagemelding på kravspecifikation er onsdag d 30.3.2016.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del VI: Supplerende oplysninger
Anmodning om deltagelse i teknisk dialog skal ske til Hanne Lilleøre Jæger, hlj@solrod.dk. På baggrund af anmodning om deltagelse vil udkast til kravspec blive udsendt. Frist for tilbagemelding på udsendt kravspecifikation er onsdag d 30.3.2016.