Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Digital kommunikationsplatform til bygge- og anlægsprojekter
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Koopmann
E-mail: g17s@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kk.dk
Del II: Genstand
Digital kommunikationsplatform til bygge- og anlægsprojekter
Københavns Kommune har indgå aftale om anskaffelse af en it-løsning til IKT-værktøjer til digital kommunikation og dokumentation på Københavns Kommunes bygge- og anlægsprojekter.
Aftalen omfatter indkøb af færdigudviklede standard IKT-værktøjer, der understøtter bygge- og anlægsprojekters:
1) Deling og dokumentation af projekt-dokumenter (projektweb)
2) Digitale udbud og tilbud
3) KS og mangelgennemgang
4) Porteføljestyring
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Digital kommunikationsplatform til bygge- og anlægsprojekter
Postadresse: Ole Maaløes Vej 3
By: København N
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2200
Land: Danmark
Telefon: +45 53727300
Del VI: Supplerende oplysninger
Følgende udelukkelsesgrunde finder anvendelse udover udbudslovens §135 (de obligatoriske udelukkelsesgrunde) og §136 (de i Danmark obligatorisk udelukkelsesgrunde). Udbudslovens §137, nr. 1-3 og nr. 7.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk