23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 072-125087
Offentliggjort
13.04.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Curs


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
Vejle
7100
DANMARK
Kontaktperson: Contract Management
E-mail: it.contract.management@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://regionsyddanmark.dk/wm483067

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Curs.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Region Syddanmark påtænker at gennemføre et udbud med henblik på at indgå kontrakt med en professionel, stabil og erfaren leverandør af en række ydelser til sine Cisco baserede kommunikationsplatforme. Arbejdet med udbuddet er netop iværksat, og derfor befinder Regionen sig i en fase, hvor både omfang (scope), indhold og betingelser er under overvejelse. I forbindelse med udbuddet afholder Region Syddanmark hermed en høringsrunde.

Helt konkret kommer udbuddet til at omhandle drift, vedligehold, support og videreudvikling af Cisco baserede kommunikationsplatforme og udstyr i Region Syddanmark. I udbuddet indgår også supplering af platformen med udstyr mv. Hørringsrunden gennemføres, for at sikre at Region Syddanmark allerede tidligt i arbejdet med udbuddet får mulighed for at indhente viden fra markedet om rammer og indhold i udbuddet. Interesserede leverandører kan tilmelde sig til høringsrunden. Yderligere info kan findes på vores hjemmeside her: https://regionsyddanmark.dk/wm483067

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
64200000
50300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Det er 3 platforme udbuddet drejer sig om:

1. Telefoniplatformen

2. Videoplatformen

3. Telepsyk: en Cisco cucm platform.

Ydelserne omfatter, men er ikke afgrænset til følgende:

— Drift af servere (der stilles housingydelser til rådighed)

— Udskiftning af hardware

— Patching af software

— Licensstyring og compliance

— Håndtering af licensudvidelser

— Arkitekturudvikling af platformene (eksempelvis i forbindelse med nye services og nye komponenter))

— Dokumentation af platformene

— Installation ved udvidelser

— Test ved udvidelser

— Support til superbrugere og Regionens 1. level support

— Incidenthåndtering og fejlretning

— Evt. kabling ved udvidelser

— Flådestyring (endepunkter)

— Håndtering af garantiforpligtelser på udstyr

— Reparation af udstyr (logistik)

— Indkøb af nyt udstyr og licenser

— Installation af nyt udstyr

— Assistance til og evt. undervisning og undervisningsmateriale (gerne ved hjælp af video mv).

For nærmere info, se høringsbeskrivelsen, som er lagt op på vores hjemside.

 

II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Høringen vil blive gennemført den 03.05.16 og 04.05.16. Her bliver der afholdt individuelle møder med de leverandører, som har tilmeldt sig høringen. Tilmelding skal ske senest onsdag. d. 20.4.2016 kl.12:00. Der er lagt et dokument op ind på vores hjemmeside. Derigennem kan i få nærmere info omkring høringsrunden, samt tilmelding. Hjemmesiden er følgende: https://regionsyddanmark.dk/wm483067

 

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
09/04/2016

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Tilmelding til høringsrunden skal ske til Contract Management på følgende E-mail adresse: it.contract.management@rsyd.dk. I mailen skal leverandøren angive antal deltagere de vil deltage med, samt navn på deltagerne. Desuden skal leverandøren angive en kontaktperson, vi kan kontakte.

Tilmeldingen skal senest ske onsdag den. 20.4.2016 kl. 12:00.

Leverandører vil — efter deres tilmelding — modtage en indkaldelse til høringen med mere specifik information om tidspunkt, sted og agenda for høringen.

 

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/04/2016

Send til en kollega

0.048