23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 080-141476
Offentliggjort
25.04.2016
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Copenhagen Airport A/S

Vindere

Dataware House Konsulenter

(25.08.2016)
Innofactor A/S
Parken, Øster Alle 56
2100 København Ø

Dataware House Konsulenter

(25.08.2016)
Netcompany IT and Business Consulting A/S
Grønningen 17
1270 København K

Dataware House Konsulenter

(25.08.2016)
Miracle Buddyshop ApS
Borupvang 2C
2750 Ballerup

Dataware House Konsulenter


Copenhagen Airport A/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Copenhagen Airport A/S
14707204
Lufthavnsboulevarden 6
Kastrup
2700
DANMARK
Kontaktperson: Christel Mortensen
Telefon: +45 53560661
E-mail: christel.mortensen@cph.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.cph.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/101360

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=163238&B=CPH
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=163238&B=CPH
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Lufthavnsrelaterede aktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Dataware House Konsulenter.

 

Sagsnr.: Dataware House Konsulenter
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

CPH har et kontinuerligt behov for at tilknytte eksterne konsulenter til Datawarehouse, i kortere eller længere perioder, som supplement til CPHs fastansatte medarbejdere.

Til at opfylde dette behov, har CPH valgt at konkurrenceudsætte en rammeaftale med fire roller. Der indgås rammekontrakt med 3 leverandører, hvorefter CPH tildeler leverandørerne konkrete leveringsaftaler via fornyet konkurrenceudsættelse (Miniudbud). I forbindelse med Miniudbud, vurderes leverandørerne på de konkrete konsulenter, der tilbydes til at løse den i Miniudbuddet beskrevne opgave, samt opgavens totalpris (estimeret timeforbrug x timepris) eller via timeprisen på de(n) tilbudte konsulent.

Rollerne som ønskes tilbudt er følgende:

— Datawarehouse arkitekt

— Datawarehouse forretningskonsulent

— Datawarehouse Backend udvikler

— Datawarehouse Frontend udvikler.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72232000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Fremgår ovenfor under punkt II.1.4), samt af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontraktens varighed er 5 år, samt 3 optioner på forlængelse af 12 måneder — se udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Fremgår af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Fremgår, hvis relevant, af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Fremgår af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

 

Fremgår, hvis relevant, af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

 

Fremgår af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

 

Fremgår, hvis relevant, af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Fremgår, hvis relevant, af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på den i punkt I.3) anførte internetadresse.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 17/05/2016
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klagevejledning inklusiv klagefrister findes på følgende internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/04/2016

Send til en kollega

0.047