23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 094-168484
Offentliggjort
18.05.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

DR

Vindere

Ad hoc målinger

(17.09.2016)
Epinion A/S
2200 København

Politiske nøgle tal og politisk indeks

(17.09.2016)
Epinion A/S
2200 København

Opdateringer

Rettelse
(27.05.2016)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 06-10-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-06-2016
Time: 14:00

IV.2.6)
I stedet for:
Dato: 10-12-2016
Læses:
Dato: 13-12-2016

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 06-10-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-06-2016
Time: 14:00

Udbud af meningsmålinger og surveys


DR

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
DR
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
DANMARK
Kontaktperson: Alexi Burns-Tang
Telefon: +45 28543619
E-mail: burn@dr.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=164202&B=DR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=164202&B=DR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: medievirksomhed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: medie

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af meningsmålinger og surveys.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

DR Nyheder efterspørger faste leverancer af målinger af partiernes vælgertilslutning inkl. en række delleverancer, de såkaldte politiske indeks, de politiske nøgletal samt ekstraspørgsmål.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 600 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på en enkelt delkontrakt
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

 

Der kan afgives kombinationstilbud.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Politiske nøgle tal og politisk indeks

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72221000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

DR Nyheder efterspørger faste leverancer af målinger af partiernes vælgertilslutning inkl. en række delleverancer, de såkaldte politiske indeks, de politiske nøgletal samt ekstraspørgsmål og exit polls.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Mulighed for forlængelse 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Ad hoc målinger

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72221000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

I DRs programmer anvendes ofte meningsmålinger/surveys om emner, som er relevante for og i det konkrete program.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Udfyld og upload ESPD dokumentet, som er tilgængelig med vejledning.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal som dokumentation for virksomhedens tekniske kapacitet, indsende en referenceliste med beskrivelse af de betydeligste opgaver af lignende eller beslægtet karakter, som tilbudsgiver har præsteret inden for de sidste 3 år. (bilag C)

Ved opgaver af lignende eller beslægtet karakter forstås ydelser indenfor levering af politisk indeks og politiske nøgletal, exit polls og tilsvarende ad hoc-målinger som DR forventes at bruge.

Erfaring med den løsning som indgår i tilbudsgivers tilbud.

For hver reference ønskes angivet:

1) Navnet på kunden og hvis muligt en kontaktperson

2) Eventuel anvendelse af underleverandører, herunder hvilken del af ydelsen de har stået for.

3) Fyldestgørende beskrivelse af ydelsen

Hvis tilbudsgiver er et konsortium eller en lignende sammenslutning af økonomiske aktører, skal referencelisten fremsendes samlet for konsortiet, med tydelig angivelse af, hvilke virksomheder, hver enkelt reference vedrører.

Såfremt der er oplysninger som af fortrolighedsmæssige årsager ikke kan videregives, skal dette fremgå af bilag C under de relevante punkter.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Der skal leveres mindst 3 og højst 5 referencer på lignende eller beslægtede opgaver indenfor de sidste 3 år.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/10/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 10/12/2016
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/10/2016
Tidspunkt: 12:00
Sted:

 

Der må ikke være personer tilstede ved åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Om 2-4 år.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Se kontrakt og rammeaftale for specifikke betalingsbetingelser.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 33307700
Fax: +45 33307600

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/05/2016

Send til en kollega

0.079